Gå til innhold

Jeg vil så gjerne ha

Fremhevede innlegg

Skrevet

Naw, slike ting gjør at ensomme pikehjerter smelter så tror ikke det blir et stort problem. Skulle gjerne hørt liknende ord av Prince Charming. Kanskje ikke å første daten, men hadde vært nydelig å være en sånn person for noen.

Lykke til til deg. Og andre i samme situasjon... dvs lykke til til meg også! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En sånn gutt som vil ha en sånn jente er det ikke ofte man hører om , spesielt ikke i den alderen!

Er selv i 20 årene, og synes alle jevnaldrene bare ser på utsende! Kjempe hærlig og høre at det finnes håp for oss som vil ha en slik gutt.

• Liker 1
Skrevet

En sånn gutt som vil ha en sånn jente er det ikke ofte man hører om , spesielt ikke i den alderen!

Er selv i 20 årene, og synes alle jevnaldrene bare ser på utsende! Kjempe hærlig og høre at det finnes håp for oss som vil ha en slik gutt.

Virkelig? Levd under en stein eller? :lol:

• Liker 1
Skrevet

Virkelig? Levd under en stein eller? :lol:

Neida, bare ikke vanlig her jeg kommer fra, gutter i denne alderen som jeg kjenner er mest opptatt av store pupper og hele den pakke der ! :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Vil ha det samma, men det er fryyyyktelig vanskelig å finne en som passer den beskrivelse :lete:

Nei det er det ikke. Dra på byen så har du muligheten til å komme i kontakt med titalls av jenter hver helg!

• Liker 1
Skrevet

Nei det er det ikke. Dra på byen så har du muligheten til å komme i kontakt med titalls av jenter hver helg!

De fleste jenter på byen, er vel ikke slik de blir beskrevet her?

Skrevet

Hva kjennetegner jenter på byen da? :popcorn:

Skrevet

Klarer ikke å la være å ødelegge idyllen i denne tråden her, ved å rakke ned på enkelte av de tåpelige svarene som kommer fra jenter som ikke vet hva de selv vil ha (se sitater under). 8 av 10 gutter tenker nøyaktig sånn som trådstarter skriver, og dere prøver å få det til å høres ut som om det er helt spesielt, og en attraktiv egenskap å ønske dette.

Jeg tipper trådstarter er en skikkelig godgutt, antagelig litt sjernert, havner aldri i bråk, og oppfører seg anstendig ovenfor jenter (ingen uanstendig tafsing og klåing i fylla). Kjenner mange sånne, meg selv inkludert. Singel er vi selvfølgelig alle.

Som trådstarter sikkert allerede er klar over er de understående innleggene meningsløst vas fra jenter som, gjerne uten å være klar over det, kun oppsøker kontakt med de 2 av 10 andre guttene nevnt over. Ikke nødvendigvis direkte "bad boys", men definitivt mer "bad boy" enn en kjedelig "good guy" i all fall.

Kommentarer fra jenter om at jeg er "såååå søt og snill" gir meg frysninger. Jeg smiler tappert, men inni meg gir det meg følelsen av å være i samme bås som personer med Downs/autisme, som i lignende situasjoner også ville blitt belønnet med tilsvarende kompliment med den underforståtte "men jeg kunne definitivt aldri vært i forhold med en sånn som deg".

:rodmer: Herregud så koselig. Å se en så ung mann si noe slikt! :klemmer:

Ja, dette er en virkelig unik tankegang... :roll:

Ååå så koselig! Jeg har lyst til å være ei sånn jente for noen :)

Korreksjon: Du har lyst å være bestevenn med en sånn gutt.

ååååå så koselig! Du finner henne nok :-)

Jeg vil ha en sånn gutt..

Du tror kanskje det ja, men det gjør du neppe.

Naw, slike ting gjør at ensomme pikehjerter smelter [...]

Feil.

Det sier vel mest om hvilke mannfolk du menger deg med, hvis dette ikke er vanlig blant dem.

åååå :) men jeg er jo heer :happy:

Ja det er kanskje problemet - at du sitter på internett :(

Mistenker at de fleste jenter som faktisk setter pris på disse egenskapene er de rolige og sjenerte som tilbringer mye tid hjemme med TV, data etc, i stedet for å feste villt.

Det var en fin tråd! Du finner henne nok. Men det kan hende du må leite litt, og det kan ta litt tid.... Kanskje du må gå noen smeller før du møter henne...Hyggelig å lese et så åpenhjertig ønske fra en ung mann :) - ditt ønske tror jeg gjelder mange menn.

Lykke til unge mann.

Du var nå i det minste litt realistisk :)

• Liker 6
Gjest UngKalven
Skrevet

8 av 10 gutter tenker nøyaktig sånn som trådstarter skriver, og dere prøver å få det til å høres ut som om det er helt spesielt, og en attraktiv egenskap å ønske dette.

Forsåvidt ganske enig med deg. Jeg vet ikke om det er 8 av 10 akkurat, men det nok mange fler enn det virker som jentene her tror. Gutter tenner jo instinktivt på kvinnekroppen, og vil ha den. Men de aller fleste av oss er også mennesker som ønsker nærhet og kjærlighet til et annet menneske på et mye dypere plan. Forskjellen er nok imdlertidig ganske stor i forhold til hva man går etter først. Dessuten er det jo mye enklere å finne fine og deilige jenter enn å finne jenter som du passer sammen med på et dypere nivå.

Skrevet

Klarer ikke å la være å ødelegge idyllen i denne tråden her, ved å rakke ned på enkelte av de tåpelige svarene som kommer fra jenter som ikke vet hva de selv vil ha (se sitater under). 8 av 10 gutter tenker nøyaktig sånn som trådstarter skriver, og dere prøver å få det til å høres ut som om det er helt spesielt, og en attraktiv egenskap å ønske dette.

Jeg tipper trådstarter er en skikkelig godgutt, antagelig litt sjernert, havner aldri i bråk, og oppfører seg anstendig ovenfor jenter (ingen uanstendig tafsing og klåing i fylla). Kjenner mange sånne, meg selv inkludert. Singel er vi selvfølgelig alle.

Som trådstarter sikkert allerede er klar over er de understående innleggene meningsløst vas fra jenter som, gjerne uten å være klar over det, kun oppsøker kontakt med de 2 av 10 andre guttene nevnt over. Ikke nødvendigvis direkte "bad boys", men definitivt mer "bad boy" enn en kjedelig "good guy" i all fall.

Kommentarer fra jenter om at jeg er "såååå søt og snill" gir meg frysninger. Jeg smiler tappert, men inni meg gir det meg følelsen av å være i samme bås som personer med Downs/autisme, som i lignende situasjoner også ville blitt belønnet med tilsvarende kompliment med den underforståtte "men jeg kunne definitivt aldri vært i forhold med en sånn som deg".

Ja, dette er en virkelig unik tankegang... :roll:

Korreksjon: Du har lyst å være bestevenn med en sånn gutt.

Du tror kanskje det ja, men det gjør du neppe.

Feil.

Det sier vel mest om hvilke mannfolk du menger deg med, hvis dette ikke er vanlig blant dem.

Mistenker at de fleste jenter som faktisk setter pris på disse egenskapene er de rolige og sjenerte som tilbringer mye tid hjemme med TV, data etc, i stedet for å feste villt.

Du var nå i det minste litt realistisk :)

Men som mann vet du selvsagt hva vi vil ha. Det er ingen som bedre kan fortelle hvordan en kvinne fungerer enn en mann, må vite. At kvinnene selv sier hva de vil ha er det bare å drite i, for vi har jo som kjent meget begrenset kapasitet på de fleste områder som inkluderer noen form for hjernevirksomhet.

... Også når dere blir avvist eller dumpa fordi dama faktisk ikke ble fornøyd, skylder dere på dama allikevel. :fnise:

Hva "bad boys" angår er dette først og fremst et fenomen som finnes igjen hos unge og umodne jenter, som ønsker menn som er litt rebelske og "spennende". Gjerne siden de selv føler seg litt rebelske (man gjør jo gjerne det i puberteten). For mer voksne mennesker er det kun et fåtall som finner "bad boy"'enes drittungeatferd sjarmerende. Selv har jeg aldri forsøkt å etablere noe fast forhold til en slik, da ren og skjær sunn fornuft forteller meg at lykken sikres bedre ved å finne en mann som er mer om TS. Ikke klarer jeg å bli tiltrukket av såkalte bad boys uansett...

Tror dette med at kvinner er så tiltrukket av forvokste rampegutter er mye ønsketenkning fra menn som vil ha en unskyldning til å oppføre seg som en drittsekk, og som bruker kvinners påståtte preferanser som sovepute for sin egen empati og sine egne manerer.

Jeg tror nok forøvrig ikke TS forsøker å virke unik. Dette virket mer som en liten utblåsning.

Det som er koselig med denne tråden er å se en mann som tør å være åpen disse tingene, og gjøre seg litt sårbar. :) De fleste menn, inkludert de her inne, har mer eller mindre konstant på seg denne tåpelige macho-masken sin, og ser ut til å tro at de blir homofile over natta dersom de viser sine myke, sårbare sider og innrømmer at det de egentlig vil ha er kjærlighet.

Så det er klart det er sjarmerende og forfriskende når en mann faktisk står frem og sier dette rett ut. :)

• Liker 3
Skrevet

"søt og pen, ei som er morsom, smart, troverdig og står for det hun mener. Jeg vil ha ei jente jeg kan snakke med om ting og tang, ei jeg kan holde rundt og kose med."

Hvilke av disse egenskapene er kun forbeholdt de som ikke drar på byen? Det der må være en av de mest håpløse kommentarene jeg noen gang har lest. Håper for din skyld du er meeeget ung.

• Liker 1
Skrevet

(min utheving)

Newsflash: Det gjør jentene også!

En gutt/mann kan være så snill og grei og morsom han bare vil, men å bli kjærester betyr nødvendigvis mye fysisk kontakt. Tenner man ikke på vedkommendes fysikk så vil man mest sannsynlig ikke bli noe mer enn venner.

Unntak finnes selvfølgelig, men det er relativt skjeldent

• Liker 1
Skrevet

Men som mann vet du selvsagt hva vi vil ha. Det er ingen som bedre kan fortelle hvordan en kvinne fungerer enn en mann, må vite. At kvinnene selv sier hva de vil ha er det bare å drite i, for vi har jo som kjent meget begrenset kapasitet på de fleste områder som inkluderer noen form for hjernevirksomhet.

... Også når dere blir avvist eller dumpa fordi dama faktisk ikke ble fornøyd, skylder dere på dama allikevel. :fnise:

Hva "bad boys" angår er dette først og fremst et fenomen som finnes igjen hos unge og umodne jenter,

Som ønsker menn som er litt rebelske og "spennende". Gjerne siden de selv føler seg litt rebelske (man gjør jo gjerne det i puberteten). For mer voksne mennesker er det

kun et fåtall som finner "bad boy"'enes drittungeatferd sjarmerende. Selv har jeg aldri forsøkt å etablere noe fast forhold til en slik, da ren og skjær sunn fornuft forteller meg

at lykken sikres bedre ved å finne en mann som er mer om TS. Ikke klarer jeg å bli tiltrukket av såkalte bad boys uansett...

Tror dette med at kvinner er så tiltrukket av forvokste rampegutter er mye ønsketenkning fra menn som vil ha

en unskyldning til å oppføre seg som en drittsekk, og som

bruker kvinners påståtte preferanser som sovepute for sin egen empati og sine egne manerer.

Jeg tror nok forøvrig ikke TS forsøker å virke unik. Dette virket mer som en liten utblåsning.

Det som er koselig med denne tråden er å se en mann som tør å være åpen disse tingene, og gjøre seg litt sårbar. :) De fleste menn, inkludert de her inne, har mer eller mindre konstant på seg denne tåpelige macho-masken sin, og ser ut til å tro at de blir homofile over natta dersom de viser sine myke, sårbare sider og innrømmer at det de egentlig vil ha er kjærlighet.

Så det er klart det er sjarmerende og forfriskende når en mann faktisk står frem og sier dette rett ut. :)

Kunne ikke vært mer enig! Hvorfor tror menn de vet hva kvinner vil ha? Grunnen til at jeg synes dette var et koselig inlegg er som anonym her sier at det er sjeldent 20 årige gutter tør å være så åpne og sårbare. Og han prøvde nok ikke å være spessiell og unik, men bare få ut det han mente. Synes det var flott, så får bare du tro at du vet hva kvinner tenker.

• Liker 2
Skrevet

Actually.. Så er jeg verken rolig eller sjenert.

Ikke tilbbringer jeg mye tid hjemme heller :)

Så det så :)

Men du har helt rett med det at "dere" finnes. Er bare "vi" som ikke vil ha de "snille" guttene..

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg vil bare ha ei jente som jeg synes er søt og pen, ei som er morsom, smart, troverdig og står for det hun mener. Jeg vil ha ei jente jeg kan snakke med om ting og tang, ei jeg kan holde rundt og kose med. Jeg vil ha ei jente jeg kan kalle min og som liker meg for den jeg er. Jeg vil rett og slett føle en type nærhet jeg ikke har gjort før.

Er dette mye å be om?

-Gutt, 20

Absolutt ikke for mye å be om. Hun fins nok der ute.

Skrevet

Absolutt ikke for mye å be om. Hun fins nok der ute.

Har lett, men finner ingen i Oppland.

Gjest BettyBoop
Skrevet

du får lete utenfor oppland da :gjeiper: Du leter nok på feil steder.

Skrevet

Da har du ikke lett godt nok ;) Jeg bodde i Oppland de første 20 årene av livet :goodbye: Og dukker opp stadig vekk!

Gjest SemperFi
Skrevet

Er bare å gjøre som meg. Finn et grupperom på skolen som er godt gjemt bort, lukk deg inne med 5 tykke bøker som handler om matte og fysikk. :sukk:

Bedre å få tankene vekk på en fornuftig måte.

Skrevet

Er bare å gjøre som meg. Finn et grupperom på skolen som er godt gjemt bort, lukk deg inne med 5 tykke bøker som handler om matte og fysikk. :sukk:

Bedre å få tankene vekk på en fornuftig måte.

Det gjør jeg og. Ofte med musikk på ørene. Få tankene over på noe annet så blir dagen straks mye bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...