Gå til innhold

Jeg vil så gjerne ha

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bare ha ei jente som jeg synes er søt og pen, ei som er morsom, smart, troverdig og står for det hun mener. Jeg vil ha ei jente jeg kan snakke med om ting og tang, ei jeg kan holde rundt og kose med. Jeg vil ha ei jente jeg kan kalle min og som liker meg for den jeg er. Jeg vil rett og slett føle en type nærhet jeg ikke har gjort før.

Er dette mye å be om?

-Gutt, 20

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å det høres ut som en skikkelig fin jente! Hun finnes sikkert et eller annet sted der ut, og nei.... synes ikke det er for mye å be om. :lillesky:

• Liker 3
Skrevet

Så absolutt ikke mye å be om :) Håper du finner hun du leter etter

• Liker 3
Skrevet

Jeg vil bare ha ei jente som jeg synes er søt og pen, ei som er morsom, smart, troverdig og står for det hun mener. Jeg vil ha ei jente jeg kan snakke med om ting og tang, ei jeg kan holde rundt og kose med. Jeg vil ha ei jente jeg kan kalle min og som liker meg for den jeg er. Jeg vil rett og slett føle en type nærhet jeg ikke har gjort før.

Er dette mye å be om?

-Gutt, 20

Neida du må bare møte hun :skravle:

• Liker 1
Skrevet

ja, synes du er kravstor nå!!!!

:fnise:

Kravstor og kravstor Nuppdupp! Synes bare det er så herlig :rodmer: når en gutt på 20 ønsker seg en dame som er troverdig og real osv. Vanligvis går sangen litt anderledes her inne . "Jeg ønsker meg en jente med store pupper og rumpe og trang mus.... og ja det er flere vers, men du skjønner hva jeg mener? :skravle:

• Liker 6
Gjest UngKalven
Skrevet

Det vil jeg også.. Men er ikke lett.

• Liker 3
Skrevet

Er dette mye å be om?

Nei, men ingen kommer til å gi henne til deg.

Når du ser noe du har lyst på her i livet må du gå etter det og ta det.

:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke det er for mye og be om, jeg synes det er akkurat slik det skal være

Skrevet

:rodmer: Herregud så koselig. Å se en så ung mann si noe slikt! :klemmer: Det er definitivt ikke for mye å be om, og jeg håper du finner det du leter etter!

Skulle tro det var mange slike jenter rundt omkring... og det er det nok, men det kan være en vanskelig prosess. Først må man sile ut de som faktisk ikke er så hyggelige, og av de som er igjen må man deretter ha flaks og finne en man er på bølgelengde med slik at det oppstår en gjensidig tiltrekning, slik at det kan oppstå følelser mellom dere.

Uansett, jeg er helt sikker på at du vil finne en. Det høres i hvertfall ut som du er en flott gutt som fortjener en god kjæreste. Lykke til. :klemmer:

• Liker 2
Skrevet

Vil ha det samma, men det er fryyyyktelig vanskelig å finne en som passer den beskrivelse :lete:

• Liker 1
Skrevet

Du finner henne nok, skal du se. :)

For å være nygift er jeg rimelig uromantisk: Jeg tror ikke på soulmate. Det ville være altfor tragisk om det finnes en "den rette" for folk.

Jeg tror det finnes flere "den rette". Jeg tror at flere av mine venner og folk jeg har møtt etter at jeg traff mannen min, glatt kunne vært folk jeg kunne levd lykkelig sammen med. Ikke at jeg har hatt følelser for dem, men det er flere man kan finne kjemi med, ha noe til felles med. Så det er ikke EN spesiell fisk du leter etter. Du må bare få napp.

Som sagt, det er nok fryktelig uromantisk av meg. Jeg tror på å være lojal og holde vennskapet varmt for et varig og godt forhold, så blusser den gærne forelskelsen opp med jevne mellomrom og man har god og trygg kjærlighet seg i mellom til hverdags. (Vi har 10+ år sammen).

Så dette er lettere enn å vinne i Lotto. :) Ikke vær for oppsatt på at du må ha dame. Kos deg og bli kjent med jenter som kan passe. Og se hvor det bærer.

Og lytt til -J- ....når du ser den fangsten du vil ha, sats og hopp med beina samlet.

• Liker 1
Gjest Odd Molly
Skrevet

Det var en fin tråd! Du finner henne nok. Men det kan hende du må leite litt, og det kan ta litt tid.... Kanskje du må gå noen smeller før du møter henne...Hyggelig å lese et så åpenhjertig ønske fra en ung mann :) - ditt ønske tror jeg gjelder mange menn.

Lykke til unge mann.

• Liker 1
Skrevet

åååå :) men jeg er jo heer :happy:

Skrevet

åååå :) men jeg er jo heer :happy:

:yvonne:

Skrevet

Kan ikke noen bare koble sammen alle "desperat mann" trådene med "desperat kvinne" trådene?...

Så får dere alle det dere påstår dere vil ha :filer:

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke noen bare koble sammen alle "desperat mann" trådene med "desperat kvinne" trådene?...

Så får dere alle det dere påstår dere vil ha :filer:

Hvorfor filer du negler? Kjeder du deg?

• Liker 4
Skrevet

Ååå så koselig! Jeg har lyst til å være ei sånn jente for noen :)

• Liker 2
Gjest Flowerbomb
Skrevet

Er dette mye å be om?

-Gutt, 20

Herlig skrevet! :) Du virker som en fin mann, så nei det skulle ikke være så mye å be om :)

• Liker 2
Skrevet

ååååå så koselig! Du finner henne nok :-)

Jeg vil ha en sånn gutt..

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...