AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #1 Skrevet 26. januar 2012 Jeg rydda i kjøkkenskapet mitt nå, og fant en hel boks lasagneplater. Det står på den at den er holdbar til midten avv 2013, men pakken har vært åpnet. Vi har ikke dører i kjøkkenskapet, slik at det er vel egentlig bare en hylle det har stått på (fuglene må vite hvor lenge den har stått der slik). Spørsmålet mitt er: ville dere tatt sjangsen på å spise det? Jeg bør kanskje legge det en lukket boks med det samme?
Zzyzx Skrevet 26. januar 2012 #2 Skrevet 26. januar 2012 Null problem. Disse pakkene er jo ikke akkurat hermetisk lukket før de åpnes, så det går for det samme.
Lutetium 71 Skrevet 26. januar 2012 #3 Skrevet 26. januar 2012 Tviler på at det har mye å si hvilken dato det står. Det står vel også "best før"? Det betyr jo ikke "ubrukelig etter".
skrue Skrevet 26. januar 2012 #4 Skrevet 26. januar 2012 ville dere tatt sjangsen på å spise det? Uten å blunke Jeg bør kanskje legge det en lukket boks med det samme? Spiller liten rolle
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå