Gå til innhold

Serfikatet i Stavangerområdet - priser og erfaringer


Turid12

Anbefalte innlegg

Heisann! Er akkurat ferdig med kjøreopplæringen min - har kun oppkjøring igjen nå. Lurer på hvor mye andre har betalt for lappen i Stavangerområdet? Jeg har til nå punget ut med ca 34 tusen, så sant jeg ikkje stryker på oppkjøring da. Hvordan er dette i forhold til normalen? Har kjørt på Haugsgjerd, og føler opplæringen har vært grundig og gitt meg god innsikt i hva det vil si å være trafikant.

Hvilke erfaringer har dere med kjøreskoler/priser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjørte opp i Haugesund, men har også hatt kjøretimer lenger nord... er veldig usikker på hvor mye det har blitt totalt. Fikk nettopp lappen, og begynte med kjøretimer her i september. Betalte totalt 19,880 (+ selvsagt avgifter og styr hos vegvesenet; ca. 265 + 1600). Tidligere har jeg vell tatt kjøretimer for mellom 11 000 og 15 000 tusen, så ligger vell på ca. 34 000 jeg også? (og jeg hadde tre oppkjøringer før jeg bestod...)

Hvor mye man betaler er ofte opp til hver enkelt; hvor mange kjøretimer man trenger osv. Her i Haugesund betalte jeg 1300 per dobbeltime, mens jeg i Bergen betalte 1000 per dobbelttime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann! Er akkurat ferdig med kjøreopplæringen min - har kun oppkjøring igjen nå. Lurer på hvor mye andre har betalt for lappen i Stavangerområdet? Jeg har til nå punget ut med ca 34 tusen, så sant jeg ikkje stryker på oppkjøring da. Hvordan er dette i forhold til normalen? Har kjørt på Haugsgjerd, og føler opplæringen har vært grundig og gitt meg god innsikt i hva det vil si å være trafikant.

Hvilke erfaringer har dere med kjøreskoler/priser?

Gjennomsnittsprisen for førerkort er ca 40 tusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Er akkurat ferdig med kjøreopplæringen min - har kun oppkjøring igjen nå. Lurer på hvor mye andre har betalt for lappen i Stavangerområdet? Jeg har til nå punget ut med ca 34 tusen, så sant jeg ikkje stryker på oppkjøring da. Hvordan er dette i forhold til normalen? Har kjørt på Haugsgjerd, og føler opplæringen har vært grundig og gitt meg god innsikt i hva det vil si å være trafikant.

Hvilke erfaringer har dere med kjøreskoler/priser?

Jeg brukte også ca 34k. Normalt å punge ut 30k-40k nå til dags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...