Gå til innhold

bakteriell vaginose?

Fremhevede innlegg

Skrevet

de siste 5 dagene (sånn cirka), har jeg hatt noe smerter i underlivet.. minner litt om menssmerter. det startet med økt utflod, og var i blant friskt blod, andre ganger mer brunlig. de 2-3 siste dagene har det også oppstått en helt utrolig vond lukt. har hatt soppinfeksjon tidligere, men det stinker av meg. en slags fiskeaktig urin lignede lukt.

har lest litt rundt, og bakteriell vaginose kan stemme, men finner ingenting om at blod inngår i dette? kjenner at det gjør vondt i nedre mageparti...

noen som har opplevd noe lignende, og som vet hva det kan være? har en travel jobb, og ikke tid til noe legebesøk .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du hatt ubeskyttet sex i det siste?

Skrevet

Det er snakk om din helse og fruktbarhet (og behagelighet) - du har tid til legebesøk.

Tar ikke lange tiden å ta av seg buksen sprike litt mens legen tar en kjapp sjekk.

Skrevet

Du har da krav på å få fri fra jobb for å gå til legen. Uansett hvor travel jobb du har.

Skrevet

ja, men bare med en person. er vel ikke klamydia?

og nei, føler ikke at jeg har tid til noen lege. jobben ville garantert godkjent det, men jeg har ikke samvittighet til å ta meg fri.

Skrevet

ja, men bare med en person. er vel ikke klamydia?

og nei, føler ikke at jeg har tid til noen lege. jobben ville garantert godkjent det, men jeg har ikke samvittighet til å ta meg fri.

Det kan være så mangt (inkludert klamydia). Sjekk deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...