fridr Skrevet 26. januar 2012 #1 Skrevet 26. januar 2012 (endret) Hvor lang tid tar det før p-hormonene er helt ute av kroppen? Om det tar lang tid før syklusen er tilbake? Merker du det godt når du har eggløsning? Kan aldri huske å ha kjent kroppen min så godt når jeg har eggløsning, fordi jeg har vært av og på p-hormoner siden jeg var 16... Skal fjerne p-staven i morgen, for jeg har hatt mensen så å si konstant siden i august og blitt et troll uten like. Så er bare litt nysgjerrig på andre sine erfaringer. Endret 28. januar 2012 av fridr
fridr Skrevet 28. januar 2012 Forfatter #2 Skrevet 28. januar 2012 Er dette virkelig veldig dumme spørsmål, siden ingen svarer?
Moscato Skrevet 28. januar 2012 #3 Skrevet 28. januar 2012 Hormonene går ut ganske raskt, men det er veldig varierende hvor lang tid det tar før man er tilbake i normal syklus (jeg er tilbake til normalen innen 1-2 mnd og har vært det alle gangene jeg har slutta på piller, og det er ganske mange. For andre kan det ta et halvt år). Nei, jeg merker ikke noe spesielt under eggløsning.
fridr Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2012 Hvordan er det med humøret og generelt, egentlig? Jeg tok ut p-staven fordi jeg ble en helt annen person. Sur og grinete hele tiden. Deprimert og nedfor, så mørkt på ting. Det skremte meg! Det er jo under en uke siden jeg tok den ut, men er enda i ganske crappy humør :gjeiper:
LiKa1986 Skrevet 15. februar 2012 #5 Skrevet 15. februar 2012 Ser det er et par uker siden du har posta sist,fridr, men lurer på om du har merket noen forandringer? Tok selv ut p-staven for 3 uker siden pga blødninger, kviser og humørsvingninger uten like, og er fortsatt ikke kvitt blødningene.. Nå skal det sies at jeg begynte rett på p-piller også da.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #6 Skrevet 15. februar 2012 Ved bruk av p-stav kan det ta noe lengre tid før alt er tilbake til normalen. Dersom du forsøker å bli gravid, kan det lønne seg å kjøpe eggløsning-tester, f.eks på billige-tester.no. Du kan også regne deg frem til det, men husker ikke hvordan.
fridr Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2012 Hadde blødning i ca 2 uker. Tok ut staven midt imellom der. Jeg er ikke deprimert lenger, og ting er mye bedre. Men det kan også hende at det har noe å gjøre med at sola er kommet tilbake også Og jeg har ingen planer om å bli gravid, nei
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå