Gjest snoopy_93 Skrevet 26. januar 2012 #1 Skrevet 26. januar 2012 Hei alle der ute/inne! Er så fantastisk heldig å få være russ i år. Har bestilt alle tingene som var i den store grunnpakka og sånt. Fikk melding fra ROK den 30. November om at russelappen min nå var sendt og at jeg skulle "holde utkikk" etter den i min postkasse de nærmeste ukene. Greia er at jeg ikke har fått den. Når jeg tok kontakt med Rok pr Mail og spurte når jeg evt kunne forvente den og hvor lang tid det vanligvis tar før man får den og fikk til svar at "De har ikke fått den i retur, så da måtte den ha kommet hjem til meg. Er det noen som kan ha tatt den i mot?" Utleier pleier å ta inn posten min og de har ikke fått noen brev som er til meg annet en lønnslipp og bank-brev. Samme dagen fikk jeg melding fra ROK om at jeg nå kan aktivere russelappen ved å logge inn på russelappen.no. Hva skal jeg gjøre? Bestille nytt? Andre som har hatt problemer med dette tidligere? evt hva måtte du gjøre? Føler ikke jeg får den hjelpen jeg trenger av kundebehandlerne. Har de ingen sporings greier på det de sender ut eller noe?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #2 Skrevet 26. januar 2012 Man pleier å spore visse pakker o.l, men om jeg husker riktig kommer russelappen i et helt vanlig brev - noe som strengt tatt ikke behøver å bli sporet. Kan du heller prøve å ringe til kundebehandlerne, istedenfor å sende mail? Tror det kan hjelpe en god del, gjør ofte det.
Casall Skrevet 26. januar 2012 #3 Skrevet 26. januar 2012 Jeg mener jeg ikke fikk den før i februar-mars, jeg.
Drømmespill Skrevet 27. januar 2012 #4 Skrevet 27. januar 2012 Jeg fikk min veldig seint. Tror ikke jeg fikk den før etter første russetreffet jeg, men de sa det var i orden. De hadde laget en egen stand for de som ikke hadde fått russelappen enda.
Ida11 Skrevet 21. februar 2012 #5 Skrevet 21. februar 2012 Jeg har samme problem som deg. Har sendt de mail tre ganger, hvor de har sagt at den er sendt. Har enda ikke fått den, og de har heller ikke fått den i retur.
Gjest NotSo Skrevet 21. februar 2012 #6 Skrevet 21. februar 2012 Don't worry, mange jeg kjente som fikk den senere enn det de skulle. Alt fra en uke senere til i april.(var russ i fjor). Du trenger den jo ikke før du skal til Tryvann, Lillehammer eller Stavanger så det er ikke noe å bekymre seg for
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #7 Skrevet 22. februar 2012 Du må aktivere russelappen før du får den. Hvis du føler at hjelpen du får er for dårlig skriver du bare noe stygt om russ.no på twitter eller facebook, da får de fart på seg for å si det sånn
Gjest snoopy_93 Skrevet 22. februar 2012 #8 Skrevet 22. februar 2012 Du må aktivere russelappen før du får den. Hvis du føler at hjelpen du får er for dårlig skriver du bare noe stygt om russ.no på twitter eller facebook, da får de fart på seg for å si det sånn Fikk beskjed om å IKKE aktivere den før jeg fikk den. Er jo ikke russ.no jeg ikke har fått super god hjelp av. Akkurat nå er det bare russepasset.no
Gjest snoopy_93 Skrevet 27. februar 2012 #10 Skrevet 27. februar 2012 Hva i all verden er russelappen? se her. Er ikke så vanskelig å google det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå