AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #1 Skrevet 26. januar 2012 Jeg mistet mensen etter at jeg begynte på p-pillene Cerazette, men hver gang jeg begynner på en ny pakke får jeg brun utflod. Det er HELT brunt og lukter litt.. Surt. Ekkelt, jeg vet. Er dette normalt? Har vart i en uke nå og vil ikke gi seg på en stund. Finnes det reseptfri piller jeg kan få på apoteket som utsetter dette? Er under 18.
Arlandria Skrevet 26. januar 2012 #2 Skrevet 26. januar 2012 mellomblødninger (som det høres akkurat ut som du har) er helt normalt i starten! Vart lenge totalt? Hvor lenge har du gått på dem? Og husker du evt. å ha en pillefri (evt. sukkerpille-) uke mellom hvert brett?
Gjest Blubberella Skrevet 26. januar 2012 #3 Skrevet 26. januar 2012 mellomblødninger (som det høres akkurat ut som du har) er helt normalt i starten! Vart lenge totalt? Hvor lenge har du gått på dem? Og husker du evt. å ha en pillefri (evt. sukkerpille-) uke mellom hvert brett? Det er ikke noe pillefri/sukkerpilleperiode på Cerazette. Alle de 28 pillene på brettet har hormoner i seg og man skal starte rett på neste brett uten noe opphold. Småblødninger i tide og utide er veldig normalt på Cerazette. Noen er bare plaget i begynnelsen, noen blir kvitt problemet og noen får bare sporadiske småblødninger. Det er det lave nivået av hormoner i Cerazette (og mangelen på østrogenstoff) som gjør at man lettere småblør. TS, hvis du ganske nylig har begynt på pillene bør du gi det litt mer tid. Hvis ikke må du bare avgjøre om du synes disse småblødningene er så ille at du ikke ønsker å gå lenger på Cerazette. Du må veie for og imot hvilke fordeler og ulemper pillene har for kroppen din. Ved usikkerhet, spør lege eller helsesøster. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå