Lillejenten Skrevet 26. januar 2012 #1 Skrevet 26. januar 2012 Hei Jeg har lenge vurdert å tatovere et lite sitat på innsiden av overarmen. Jeg synest det kan være veldig fint, i tillegg er det feminint. Jeg sa dette til en venninne, og hun sa at dette bare var mote, noe alle kom til å ville ha. Jeg ble litt usikker da jeg ikke vil ha noe alle har, da tatoveringen skal ære mest mulig personlig.. Er det slik at dette blir en mote? Nett sm stjerner i nakken,Da vil jeg nemlig revurdere det.
bollemusa22 Skrevet 26. januar 2012 #2 Skrevet 26. januar 2012 drit nå i om det er mote.. Så lenge DU er fornøyd 2
Gjest Consensio Skrevet 26. januar 2012 #3 Skrevet 26. januar 2012 Ta en tattovering DU vil ha, helt uavhengig av hva som er på mote eller hva vennene dine mener. Den siste jeg tok var en tribal. Alle skriker sånn om at det er sååå ut og at aaaalle har det. So what? Jeg ville ha akkurat den tattoveringen
Ambivalent Skrevet 26. januar 2012 #4 Skrevet 26. januar 2012 Gjør det du har lyst til. Jeg synes sitater på innsiden av arma kan være veldig fint jeg, det er jo ganske subtilt og man legger ikke så lett merke til det.
Lillejenten Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2012 Hei igjen Jeg er helt enig med at jeg må gjøre det jeg vil og ikke tenke på andre. Sitter bare å planlegger slik at jeg vet jeg ikke kommer til å angre kjekt å høre hva andre mener er bare litt redd for at min skal bli make til alle andre sine, Hehe Foresten, er det noen som vet hvor man kan få oversatt sitater? Jeg har tenkt å ha min på latin, men føler ikke Google translate er helt sikkert, Hehe
Gjøa Skrevet 27. januar 2012 #6 Skrevet 27. januar 2012 Enig med venninnen din. Sitat-tattiser har blitt ”allemannseie”, en trend tatovering på linje med tramp-stamp og tribals. Hvor mange år har du tenkt på denne tatoveringen da? Hvis det er et bestemt sitat du har gått og hatt lyst på i flere år, kjør på. Da blir du sikkert ikke lei heller. Det finnes jo alltids langerma skjorter, men hvorfor ikke vente hvis du er usikker?
Sukkerklumpen! Skrevet 27. januar 2012 #7 Skrevet 27. januar 2012 Tatoveringen skal tilfredsstille deg og ikke alle andre, om du synes den er fin, så er det som telles
Gjest badeand1 Skrevet 27. januar 2012 #8 Skrevet 27. januar 2012 Gjør det du. Finnes verre ting folk tatoverer.
FruN Skrevet 27. januar 2012 #9 Skrevet 27. januar 2012 Du skal leve med den, du bestemmer. Jeg gleder meg til min neste
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå