AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #1 Skrevet 26. januar 2012 Hei! Jeg er en 17 år gammel jente som skal begynne på p-piller for første gang, akkurat vært og hentet det på apoteket. Jeg er på min 3.mensdag, og det står i bruksanvisningen at man bør starte på 1.mensdag eller 2-5 dag i syklusen, men da er det sikkert om en ukes tid. Er 3.mensdag da den 3.dagen i syklusen? Kan jeg fint starte i dag og at det er sikkert med sex om en ukes tid? Takker så meget for svar!
Gjest Bobler Skrevet 26. januar 2012 #2 Skrevet 26. januar 2012 Det er sikkert med sex om en ukes tid om du starter i dag ja
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #3 Skrevet 26. januar 2012 Tusen takk for svar! Du vet vel ikke om man får kjøpt sånn pille-eske et sted?
Gjest Bobler Skrevet 26. januar 2012 #4 Skrevet 26. januar 2012 Tusen takk for svar! Du vet vel ikke om man får kjøpt sånn pille-eske et sted? Apoteket
Gjest Christine Skrevet 26. januar 2012 #6 Skrevet 26. januar 2012 Tusen takk for svar! Du vet vel ikke om man får kjøpt sånn pille-eske et sted? Det beste er nok om du går til fastlegen eller på helsestasjon. De vil kunne gi deg resept på p-piller. Eventuelt kan du skaffe deg det på nett gjennom nettklinikk. Fant denne ved å søke på Cerazette: LINK. Ser ut som de har alle typer prevensjonsmidler der. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå