Gå til innhold

3 reit, på en gang?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg har en resept på p-piller. jeg har brukt den 1 gang, og det står 3 reit på den og det betyr at jeg kan bruke den tilsammen 4 ganger ikke sant? men er det slik at jeg bare får kjøpt 1 pakke piller hver gang? eller kan jeg kjøp f.eks 3 pakker p-piller samtidig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Du kan selv velge om du vil kjøpe 1, 2 eller 3 pakker samtidig, så lenge du har resepten.

Er usikker på om det er noen begrensning på hvor mange pakker man kan hente ut samtidig, men av erfaring vet jeg at det hvertfall er lov og hente ut 3 pakker.

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica i.i.

Du får tatt ut alt med en gang hvis du ønsker det. Da får du gjerne en pakke med 13 brett. Jeg bruker Trionetta, og der er det en del billigere å kjøpe en 13-pack i forhold til 4 3-pack.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tatt ut hele resepten på en gang. Er liksom ikke så ofte jeg har andre ærender på apoteket, så jeg synes det er like greit å ta med alt hjem når jeg først er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

De fleste apotek har vel de mest populære store pakninger på lager.

På hvit resept kan man ta alt ut på en gang, men på blå vil trygdekontoret bare gi tilskudd til 3 måneders forbruk om gangen.

Hilsen Trille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare lurte. De hadde ikke så store pakker der hvor jeg jobbet... Ser forresten i FK at de har de i 21 pakningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...