AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 Den skal vel egentlig bli en kakao, men jeg har lyst på kald sjokomelk. Kan jeg ta den på kald eller blir den ekkel dA?
Casall Skrevet 25. januar 2012 #2 Skrevet 25. januar 2012 Det står bakpå pakken at den ikke skal være kald, jeg tror ikke du får til at den blir kald heller?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #3 Skrevet 25. januar 2012 Det står bakpå pakken at den ikke skal være kald, jeg tror ikke du får til at den blir kald heller? Har du maskinen? Blir det ikke kaldt om jeg snur "styreren" til venstre da?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #4 Skrevet 25. januar 2012 Har du maskinen? Blir det ikke kaldt om jeg snur "styreren" til venstre da? Jo, da blir den kald. Det skader jo ikke å prøve...
Sulosi Skrevet 25. januar 2012 #5 Skrevet 25. januar 2012 Du kan godt drikke den kald. Kjempegod da og. Til ungene fyller jeg halve koppen med varm og halve med kald. (de liker ikke for varm drikke)
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #6 Skrevet 25. januar 2012 Nå gjorde jeg det og det smakte helt grusomt. Virket ikke som maskinen likte det heller for det rant kjempeseint ned.
Sulosi Skrevet 25. januar 2012 #7 Skrevet 25. januar 2012 Så rart, her renner det kalde vannet i samme tempo som varmt. Kanskje du har fått en maskin som liker det hett
Mazilla Skrevet 26. januar 2012 #8 Skrevet 26. januar 2012 Vi måtte innom Jernia med vår da den var nesten ny. Ble beskyldt for å ha lagd kald drikke av noen det stod at skulle være varme. Det var visst en sikker måte å ødelegge maskinen på. Vi hadde ikke gjort det, men fikk kjeft av Jerniadama som tydeligvis var lei av den typen skader. (Kjempeservice! )
Sulosi Skrevet 26. januar 2012 #9 Skrevet 26. januar 2012 Vi måtte innom Jernia med vår da den var nesten ny. Ble beskyldt for å ha lagd kald drikke av noen det stod at skulle være varme. Det var visst en sikker måte å ødelegge maskinen på. Vi hadde ikke gjort det, men fikk kjeft av Jerniadama som tydeligvis var lei av den typen skader. (Kjempeservice! ) Så teit å si sånn. Jeg kjøpte min på expert og der så de at jeg kunne velge kald og varm om jeg ville men at de fleste ikke var spes gode i kald utgave. Faktisk anbefalte selger å prøve nesquick kald.
Casall Skrevet 26. januar 2012 #10 Skrevet 26. januar 2012 Har du maskinen? Blir det ikke kaldt om jeg snur "styreren" til venstre da? Åja, jo Jeg har den automatiske versjonen, skjønner du.
Mazilla Skrevet 26. januar 2012 #11 Skrevet 26. januar 2012 Så teit å si sånn. Jeg kjøpte min på expert og der så de at jeg kunne velge kald og varm om jeg ville men at de fleste ikke var spes gode i kald utgave. Faktisk anbefalte selger å prøve nesquick kald. Jøss... Da så. Det tør ikke jeg, for da er jeg redd jeg får Jerniadama på nakken!
Envy Skrevet 26. januar 2012 #12 Skrevet 26. januar 2012 Jeg har oppfattet det som at det er ganske viktig å ikke lage kald drikke av de kapslene som er ment å være varme. Det står jo også klart og tydelig på nesquicken at den skal være varm. Kan du ikke bare lage deg vanlig sjokolademelk? Det tar kortere tid enn å skru på maskinen, vente på at maskinen skal bli klar for bruk, evt. fylle på vann, sette inn kapslen, trykke på start og vente på at maskinen skal bli ferdig med å lage drikken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå