AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 Hvor går grensa for deres? Dere som liker med BDSM hvor går grensa der? Dere som gjør skuspill, hvor går grensa der? Hva er det mest dirty du kunne tenke deg utføre? Kjør debatt!
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #2 Skrevet 25. januar 2012 Hvis jeg kan skjønne hvorfor folk tenner på noe så er det liksom OK. Smerte, BDSM, dominans, underkastelse, analsex. Helt OK. Alt som har med ekskrementer å gjøre blir for sært. Piss, spy (?), bæsj og jeg løper ut døra Blod derimot tror jeg faktisk kunne ha vert litt sexy, bizarre? ;p
Gjest Mysticgirl Skrevet 25. januar 2012 #3 Skrevet 25. januar 2012 scat blir for drøy her i gården... 2
louise1 Skrevet 25. januar 2012 #5 Skrevet 25. januar 2012 scat blir for drøy her i gården... Enig. Greit å være nasty med bondage og litt smerte, men scat er TOO NASTY for min smak! 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #6 Skrevet 25. januar 2012 Scat..? Kjenner jeg ikke tør å google...
Pialill Skrevet 25. januar 2012 #7 Skrevet 25. januar 2012 Scat..? Kjenner jeg ikke tør å google... Jeg googlet! Hadde ikke peiling heller Va vist tiss, bæsj og sånne ting... Der går nok grensen min også! No way om jeg kunne funnet på å gjort noe sånt!
Gjest Mysticgirl Skrevet 26. januar 2012 #8 Skrevet 26. januar 2012 Scat er bæsj. Wet er tiss, og wet har jeg prøvd og det er ikke ille Men Scat og med spying .. Nei takk!
micromaya Skrevet 26. januar 2012 #9 Skrevet 26. januar 2012 Min grense går ved scat og spy. (Visste forresten ikke før nå at spy også var en greie. Scat var jeg en gang nær ved å prøve for å glede en annen, men spy er uaktuelt å nærme seg..)
Gjest Raindrops Skrevet 26. januar 2012 #10 Skrevet 26. januar 2012 Jeg liker ikke å sette grenser, siden mange av grensene jeg trodde jeg hadde har vist seg å ikke være viktige likevel, når alt kommer til alt. Men jeg er rimelig sikker på at kroppslig avfall ikke er helt min kopp med te. Så har jeg jo også noen grenser som jeg ser på som selvsagte. For eksempel kan kjæresten min godt klapse til meg i ansiktet, men han kan ikke slå meg i nesen med knyttet neve, så hardt han bare makter. 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #11 Skrevet 26. januar 2012 Men jeg er rimelig sikker på at kroppslig avfall ikke er helt min kopp med te. Pun intended? Minnes en video som fløy litt rundt for ett par år siden, 2 girls 1 cup.
Gjest Raindrops Skrevet 26. januar 2012 #12 Skrevet 26. januar 2012 Pun intended? Minnes en video som fløy litt rundt for ett par år siden, 2 girls 1 cup. Pun intended, morsomt at noen tok den så fort
minipusen Skrevet 26. januar 2012 #13 Skrevet 26. januar 2012 Har få grenser. Samme gjelder for min lille. Men sånne helt opplagte ting som dyr, barn og bæsj er utelukket. For vår del er også blod og knivlek uaktuelt. Dessuten kommer jeg aldri til å tenne på å spikre pungen hans fast til bordet og kjøre nåler gjennom testiklene og sånn. Men jeg kan godt gi ham juling. Gå løs på ham med knyttnevene på "trygge" steder. Dvs at jeg kan slå han gjentatte ganger i magen til han ikke lenger greier å stramme og jeg får inn et slag som gjør at han mister pusten. Eller jeg kan fike til ham i ansiktet (aldri knyttneve i ansiktet). Vi leker etter RACK-prinsippet. Alt er ikke trygt, men det er samtykkende. Jeg vet godt hvor grensene hans går, og trår ikke over dem med mindre vi har avtalt på forhånd at det er en grei ting å gjøre.
minipusen Skrevet 26. januar 2012 #14 Skrevet 26. januar 2012 La meg forøvrig minne om at jeg er en stk svak jente mens han er bare muskler. Julinga jeg gir ham er altså helt avhengig av hans underdanighet og en liten mengde tau. Bare illusjoner av makt altså.
Gjest -J- Skrevet 26. januar 2012 #15 Skrevet 26. januar 2012 Vanlig misjonærsex med lyset på. Nei, helt seriøst er jeg nok ganske kjedelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå