Gå til innhold

Hvor går bryllupsreisen?


Alba

Anbefalte innlegg

Hvor skal dere på bryllupsreise?

Vi har store problemer med å bestemme oss, så gode forslag mottas med takk! Vi ønsker oss til et varmt sted, men reisemålet MÅ by på noe mer enn strand og sol. Og det kan gjerne være langt vekk...

Noen forlag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Vi reiser til Sicila. Der får jeg min dose med kultur og historie icon_smile.gif Gleder meg villt. Vi reiser ikke før juni da, men pytt pytt.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å snuse litt på Sicilia vi også.. Det står mellom det, Thailand eller Maldivene. Maldivene høres jo veldig eksotisk og fint ut, men det koster til gjengjeld 2-3 ganger så mye som Sicilia, så vi får se hvordan vi prioriterer. Må vel bestemme oss innen kort tid.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til 20april2002:

Hvor finner jeg info. om Sicilia. Vi vil også ha det varmt, men ikke en vanlig sydentur. Hva koster en uke, vet du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heia Brud2003

Vi skal også bare være en uke og har vel betalt rundt 12000 for begge to da. Jeg har søkt på http://www.google.com og funnet litt info der jeg icon_smile.gif Taoromina - søk på den du icon_smile.gif der tror jeg du skal finne litt info. Vi skal bare ha ett tre stjerners hotell icon_smile.gif da vi neppe komme til å tilbringe særlig tid der uansett. Vi håper å få leie bil. Vi bestillte turen gjennom Star Tour.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KristinK

Vi skal være en uke på Mallorca! Vi gleder oss veldig og er overbevist om at vi får en kjempefin ferie!

For den uken betaler vi ca 11000, og da er frokost og middag inkludert!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser tre uker til USA, litt rundt omkring. Har ingen anelse om pris, vil ikke vite så mye heller...men det er en ferie vi har spart leeenge til! Kombinert med hvetebrødsdager blir det ganske bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi gifter oss 10.08 og bestemte oss for å reise vekk fra alle barnefamilier (slitsomt) i syden og storby ferie ble liksom for varmt og masete. Så vi skal tre dager til singapore, 7 dager på lombok (nabo øy til bali) og 4 dager på bali. Da får vi opplevd mye og sett mye. Forlovet oss i mai i Thailand, et land som bare er helt fantastisk og anbefales på det varmeste. Men det spørs hvor man velger å reise da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal til hjemlandet til min kjæreste, Østerrike. Blir en liten stopp i Tyskland og kanskje også i Sveits. Skal besøke familien hans, men også ha to uker for oss selv i et nydelig område med insjøer og slott...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sør Frankrike. Vi skal bo på en kjempe gård/slott , med vide grønne gress-strekninger,hester, og stillhet, dette låner vi av min mann's onkel og tante, som skulle vekk et par mnd. Dette er som en drømm! Helt fantastisk! Noen andre som velger Frankrike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kan anbefale Lisboa ! Nydelig by, stor nok til å være litt storbyferie, men samtidig liten nok til at det er romantisk og koselig. 20 minutter fra byen er det fantastiske strender og små landsbyer. Hvis man leier bil et par dager får man også se masse flott natur i tillegg til sol og bad. Mat og vin er billig og veldig god (spesielt skalldyr og all slags sjømat).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kunne godt tenke meg å høre om type slott/stort godts ferie.

Noen som vet om dette er noe man kan få bestilt. (For oss som ikke har noen kjente i disse miljøene):-)

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har funnet oss en øy i Karibien som byr på alt vi ønsker oss av en bryllupsreise: Sol og varme, palmer og øde sandstrender, vulkansk fjell, tropisk regnskog, unik flora, kreolsk kjøkken, storby og uteliv - og ikke minst - få norske turister og langt, langt hjemmefra! Øya heter Martinique, jeg har alltid drømt om å reise dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ayla: Ta deg en tur til ditt lokale reisebyrå og spørr der. De har sikkert noe de kan anbefale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...