Gå til innhold

HVA SYNS DERE OM JENTER MED TATOVERING?

Fint eller ikke?  

160 stemmer

1. 1. Er jenter med tatovering fint?

• Ja
      95
    • Nei
      65

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, siden jeg er ei jente med tatoveringer, vil jeg si svaret gir seg selv :gjeiper:

Men ikke alt. Det må passe inn på en eller annen måte.

• Liker 1
Skrevet

Helt fantastisk på noen,helt feil på andre. Kommer ann på utsende på kropp,tattoveringen,stil og personlighet.

• Liker 1
Skrevet

For meg ligger det veldig mye mellom ja og nei når det gjelder dette spørsmålet. Jeg har sett mye fint, men jeg har også sett mye rart.

Gjest Badabing
Skrevet (endret)

Jeg synes absolutt ikke det er pent. Det ser "skittent" ut, på et vis. Det ødelegger noe av det sensuelle med en ren, naturlig hud.

Det KAN fungere på noen få, men det er de som kjører en røff stil fullt ut. Med en gang man kler seg i en fin kjole ser det horribelt ut med synlige tattiser.

Må nok si meg enig i dette. Føler at vakker hud skitnes til. Har likevel sett et par-tre jenter som har kledd tatovering.

Når det gjelder menn synes jeg ofte det er sexy med en forseggjort sleeve, men ikke fint med en her og der, tribals eller altfor mye skrift.

Endret av Badabing
Gjest NerdMedSverd
Skrevet (endret)

Alt kler den smukke

Synes tatovering på jenter kan være ordentlig hot, men finn på noe originalt. Vik unna kleine sitater, tribals, stjerner, kinesiske tegn osv. Sett deg litt inn i hva du skal ha, ikke gå rundt med Buddha på armen om du tror nirvana kun er ett band

Endret av NerdMedSverd
  • Liker 1
Skrevet

Tatoveringer er fine når de er godt laget og det er en historie bak dem! Selv har jeg en ganske stor tatovering på ryggen som betyr utrolig mye for meg og som jeg aldri har angret på! :) Når folk spør meg om hva det er, har jeg alltid en flott fortelling til dem!

Kinesiske tegn og ordtak (gjerne tatt utfra sangtekster) syns jeg er tacky! Og hvis man skal tatovere et ordtak på seg selv, så bør man vite hvem som står bak ordtaket og det bør bety mye for deg, ikke bare noe du syns er kult og kan relatere deg til der og da! :)

Hvis du skal ta en tatovering slik den du har postet, sørg for at alt er skrevet riktig, sjekk ut alle mulige tatovører i ditt område slik at du finner den beste! :)

Og som min tatovør sa: ALDRI ta en tatovering som er moderne!!

• Liker 1
Skrevet

Jeg siterer Cyan i Nemi ang tatoveringer: hud er som en film, en reklamepause i ny og ne er greit, men kommer nyhetene og været mister jeg interessen. Både jeg og min har tatoveringer, men typen til venninna mi har full pakke. Hender, under armen og alt, harry hodeskaller, wunderbaumer og annet. Dritstygt!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har flere og ELSKER dem, det samme gjør kjæresten også, han har enda flere :rodmer:

må føye til at jeg synes tattoveringene burde stå i stil med hvem man er, og for meg er det viktig at tattoene mine er feminine...

Endret av bobbi
Skrevet

Jeg synes tatoveringer er stygt både på menn og kvinner.

Skrevet

Jeg synes tatoveringer er stygt både på menn og kvinner.

Enig her. Folk får gjøre som de vil, men siden det ble spurt hva VI syns, så er altså det svaret :)

Skrevet

Nei, jeg har aldri klart å like tatoveringer. Uansett hvem de er på. Jeg ser dette med dypere mening bak og alt sånt, men pent synes jeg aldri det blir.

Skrevet

Tatoveringer er stygt og harry.

• Liker 1
Gjest just words
Skrevet

Jeg synes det stort sett ser fint ut både på menn og kvinner.

Sexy til og med.. Selvsagt finnes det mye som jeg synes ser heslig ut. Men er det en gjennomtenkt tatovering hever det ofte personen synes jeg. Men nå er jeg kanskje over middels interessert i kropps kunst også da.

Skrevet

Jeg elsker tatoveringer! Både på kvinner og menn:) Men som mange andre har sagt før meg; Det spørst veldig på tatoveringen og personligheten. Jeg synest drager, tigere, delifiner, tribals, tramp stamps og kinesiske tegn er harry. For ikke å snakke om stjernetegn! (beklager om noen i tråden har noe av dette tatovert på kroppen) :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

I utgangspunktet JA! Men kommer an på hva det er. Tribals, kinesiske tegn og små tattoveringer er ikke noe fint.

Hilsen ei med 11 stykker :nigo:

• Liker 2
Skrevet

Kommer ann på stilen og motiv.

Tribial, trampstamps og bare tull (bilde av en flaske øl, en bil, noe "morsomt") er ikke særlig attraktivt.

Er ikke veldig fan av kleine "livserfaringsord" heller, ihvertfall ikke på engelsk.

Heller ikke en tilfeldig tatovering her og der uten betydning. Tatt bare for å ha noe...

Den styggeste plassen synes jeg er oppå foten (risten eller hva det nå heter)

Har hun rette stilen kan hun være proppa med tatoveringer for min del, som hun her: Link :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Har to sjøl så kan vel ikke si annet enn at jeg liker det :)

Mye tatoveringer jeg syns er stygge altså, men generelt liker jeg ideen, både på menn og damer.

Fikk min første da jeg var 15, hadde kanskje ikke tatt den samme idag, men der og da var den rett, og den passa inn i den tida. Nå er den bare et fint minne om den gang.

Min andre var jeg vel 19 eller 20. Ser sikkert kjip ut for andre, men for meg har den en spesiell mening

Bryr meg lite hva andre mener om mine, da de er for meg og ingen andre :)

Blir å ta noen fler og, når det blir en passende anledning.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...