Gå til innhold

HVA SYNS DERE OM JENTER MED TATOVERING?

Fint eller ikke?  

160 stemmer

1. 1. Er jenter med tatovering fint?

• Ja
      95
    • Nei
      65

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes det er fint med fine tatoveringer, og stygt med stygge tatoveringer :)

• Liker 2
Gjest döderlein
Skrevet

Kan være fint, men det spørs såklart hva hun tattoverer, størrelse, hvordan jenta er fra før av osv.

Synes ikke det er fint med jenter som har tribal. Hvor enn den er, egentlig.

Skrevet

Tatovering er råsexy, nesten uansett:p Det som ikke er særlig sexy er "tramp-stamps" og tribals!

• Liker 4
Skrevet

Litt avhengig av plassering, motiv og utførelse er det noe av det heiteste jeg vet om.

Skrevet

Tattovering er (litt avhengig av type tattoo og plassering) smoking hot på begge kjønn! :nigo:

Den du hadde eksempel på der var kjempefin! :)

Gjest gurimalla
Skrevet

Det spørs hvordan tattoveringen er, du må velge noe tidløst.

Jeg synes ikke den tattisen på bildet var noe særlig, da den er veldig trendy og da blir den fort kjedelig og intetsigende. Jeg synes også tattiser med navnet til barna og fødselsdato er ultraharry!

• Liker 2
Skrevet

Jeg syntes tatoveringer kan være både vakkert, tøfft eller skikkelig harry.

Er ikke fan av masseproduserte motetatoveringer!

• Liker 1
Gjest Apophis
Skrevet

Som regel fint, men det spørs på motivet :)

Skrevet

Jeg har til gode å se en tatovering jeg syns er fin på ei jente. Dessverre.

• Liker 3
Skrevet

Fiiint :) Men spørs litt på motivet. Men snur meg både etter damer og menn med tatoveringer :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Syntes det er fint så lenge det ikke er noe trampstamp eller stygg tribal fra en katalog.

Gjest Cosette
Skrevet

Jeg synes absolutt ikke det er pent. Det ser "skittent" ut, på et vis. Det ødelegger noe av det sensuelle med en ren, naturlig hud.

Det KAN fungere på noen få, men det er de som kjører en røff stil fullt ut. Med en gang man kler seg i en fin kjole ser det horribelt ut med synlige tattiser.

• Liker 3
Skrevet

Synes det er fint, men det avhenger veldig av hvilken tatovering og hvor den er. Synes det er finest om det er en tatovering som har en mening, og ikke bare noe man har tatt "for å ta", også synes jeg det er finest visst det er på en plass som ikke er synlig hele tiden :)

• Liker 1
Skrevet

Syns at både menn og kvinner er finest uten tatoveringer. :sjenert:

• Liker 5
Skrevet

Dette er for meg ikke ett Ja/Nei spørsmål.

Av den enkle grunn at det avhenger så utrolig mye av tatoveringen(e). En liten tatoveringen på ankelen er noe annet enn en som dekker hele armen, ryggen og skulderen. For ikke å snakke om tatoveringer i ansiktet eller på hendene.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har en tatovering for min skyld, og bryr meg ikke om hva andre måtte mene. Jeg syns man selv skal velge om man vil ha en eller ikke, uavhengig av hva andre mener om det. Tatoveringer er personlige, enten de er på den ene eller andre måten.

• Liker 1
Skrevet

Uavhengig av kjønn synes jeg tatoveringer ødelegger en naturlig fin kropp.

Når det er sagt, synes jeg det er imponerende å se talentet til diverse tatovører.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...