Gå til innhold

"Oi, du trenger virkelig en dusj!"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva synes du om slike kommentarer ? og det samme 2 minutter etterpå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da stinker du

Eller ser veldig skitten ut.

• Liker 5
Gjest NozMonster
Skrevet

jeg tenker at hvis du ikke skjønner hva som menes med det, så har man ikke riktig forstått dette med hygjene heller..

• Liker 9
Gjest Applecore
Skrevet

Jeg ville nok tatt det til etterretning...

Skrevet

Selvfølgelig ikke en hyggelig kommentar å få, men kanskje like greit å bli klar over problemet?

Skrevet

Ok, men jeg var jo bare hjemme og var syk osv.

Gjest döderlein
Skrevet

Du kan lukte vondt selv om du er hjemme og syk.

Skrevet

Hvis du får besøk så er det jo greit å stikke inn i dusjen, selv om du er syk.

• Liker 1
Skrevet

Det burde du kanskje skrevet i HI? :fnise: Det er selvfølgelig lov til å skippe dusjen når man er hjemme og er syk, men da lurer jeg litt på hvem som sa dette? For når jeg er så syk tar jeg ikke imot besøk. Skulle jeg fått besøk ville jeg faktisk dusjet...

• Liker 4
Skrevet

JEg har absolutt ikke besøk slik, det var et familiemedle,

Skrevet

H*n mente det vel godt. Mange føler seg bedre med en dusj når de er syke.

Skrevet

Du så kanskje litt svett og pjusk ut? Slett ikke sikkert det er noe å være fornærmet for, det kan være omsorg som lå bak, vet du!

:heks:

• Liker 2
Skrevet

Da hadde du vel virkelig bruk for en dusj. Synes ikke det er frekt om det er på sin plass.

Skrevet

Det var kanskje litt tankeløst sagt, men ingenting å bry seg om. Det stemte sikkert, men de fleste av oss er vel ikke så nøye på hvordan vi tar oss ut når vi er hjemme og er syke.

Skrevet

Pass på å vask armhuler og kjønnsorganet selv om du er syk. Bruk en klut med såpe i armhulene. Resten gjør du i dusjen. Da slipper du å bli verre hvis det gjelder forkjølelse. Jeg har det hvertfall sånn at jeg blir verre om jeg dusjer hele meg

Skrevet

Noen menneske merker ikke at de stinker...

Jeg klarer ikke omgås sånne "mennesker", men er alt for feig til å si ifra...

Skrevet (endret)

Når man er syk lukter man gjerne slik også!:fnise:

Med mindre man "bare" har hodepine eller vondt i en lem (altså skadet eller noe), så lukter man gjerne en blanding av søvn, svette og potensiellt dårlig ånde...:gjeiper:

Jeg har såpass hygienebevissthet og selvinnsikt at jeg ikke hadde blitt fornærmet! Om jeg får kommentaren en sjansen stor for at den matcher hvordan jeg føler meg, liksom!:ler:

Endret av kaprifolen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...