AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 Holder på med en fyr som sier han vil vente med sex til vi blir bedre kjent... Har aldri hørt en mann si noe slikt før. Burde jeg være bekymret?
Kråkesaks Skrevet 25. januar 2012 #3 Skrevet 25. januar 2012 Nei, hvorfor skal du være det? Er det ikke bra at han vil bli kjent med deg? 4
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 25. januar 2012 #5 Skrevet 25. januar 2012 Holder på med en fyr som sier han vil vente med sex til vi blir bedre kjent... Har aldri hørt en mann si noe slikt før. Burde jeg være bekymret? Er du seriøs? Jeg hadde blitt mer bekymret om han ville hoppe til sengs med en gang han møtte med. Syns han høres ut som en ordentlig mann, jeg. 3
Gjest Chloè Skrevet 25. januar 2012 #7 Skrevet 25. januar 2012 (endret) Det er vel litt rart når det kommer fra mannen ja, hehe. Men er ikke det bare bra da? Mye bedre enn "skal vi pule snart? nå da? nåååå da?!" Endret 25. januar 2012 av blondina90
Gjesten Skrevet 25. januar 2012 #8 Skrevet 25. januar 2012 SÅ KOSELIG! Du burde være glad for at du har funnet deg en skikkelig fyr! Hva slags samfunn er det vi lever i når en gutt med ærlige intensjoner bekymrer oss? 9
Shinigami Skrevet 25. januar 2012 #9 Skrevet 25. januar 2012 Nei, her høres det ut som at du har funnet deg en veldig snill og ordentlig fyr. Du burde ta vare på han og bli bedre kjent. Virker som han er ute etter noe ordentlig seriøst og ikke er en rundbrenner. 3
Gjest -J- Skrevet 25. januar 2012 #10 Skrevet 25. januar 2012 Søtt. Minner meg litt om Vi Menn radioreklamene. Kanskje ikke "normalt", men det er jo et tegn på at han ønsker noe seriøst. Jeg ville ha sett på dette som positivt, ihvertfall inntil videre. Om han begynner å snakke om å vente til etter ekteskapet, så kan du lage en ny tråd her.
Gjest Mysticgirl Skrevet 25. januar 2012 #11 Skrevet 25. januar 2012 Kan være begge deler, enten er han seriøs eller så har han ikke ordentlige følelser for deg, men vil vente å se om de kommer
Gjest Corto Maltese Skrevet 25. januar 2012 #12 Skrevet 25. januar 2012 Fag. Betyr det at når kvinner vil vente med sex så er de lesbiske ? 3
Gjest "gjest" Skrevet 25. januar 2012 #13 Skrevet 25. januar 2012 Holder på med en fyr som sier han vil vente med sex til vi blir bedre kjent... Har aldri hørt en mann si noe slikt før. Burde jeg være bekymret? Nei. Må da være greit at han vil bli litt bedre kjent før dere har sex sammen.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #14 Skrevet 25. januar 2012 Det kan være så mangt. Enten er han en fyr som ikke liker å gi seg selv til alle og føler at sex er noe spesielt Eller så kom jeg til å tenke på at han kanskje har noen skavanker han skammer seg for. Du kan jo ikke utelukke dette. F,eks at han har en mikropenis, spesielle baller elns Greier ikke du å vente så spør han hvorfor han vil vente da. 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #15 Skrevet 26. januar 2012 Har sett han på webcam og han har definitivt ingenting å skamme seg for, så jeg tror ikke det er noe slikt det skyldes...
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #16 Skrevet 26. januar 2012 Skyld på feministene ;p Fremstiller det å vente som noe vakkert I praksis så er det bare kleint, noe som blir sagt av gutter som vil respektere jenta og vente men egentlig ikke har peiling på hva de driver med.
Harmonics Skrevet 26. januar 2012 #17 Skrevet 26. januar 2012 Holder på med en fyr som sier han vil vente med sex til vi blir bedre kjent... Kanskje han er litt følelsesmessig? Kan være andre grunner til han kanskje ikke er så "inni det". Kan være jomfru, kan ha religiøse meninger, kan ha blitt misbrukt...
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #18 Skrevet 26. januar 2012 Han er ikke jomfru, ikke sjenert (han runka på cam ), ikke deformert på noen måte, ikke religiøs... Men følsom, ja, det er han. Antar jeg bare får stole på at dette betyr at han vil noe mer enn kun sex, da....
Harmonics Skrevet 26. januar 2012 #19 Skrevet 26. januar 2012 Tjah. "Rart" Ikke alltid lett å bli klok på andre mennesker, men man kan jo forsøke å se deres valg i et positivt perspektiv og anta at de mener det beste (eller ihvertfall at de ikke mener noe vondt). Tror det i sluttsum kan bli positivt.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #20 Skrevet 26. januar 2012 Skeptisk...Jeg var sammen med en fyr en gang som ville vente med sex..Han hadde utbrudd av Herpes. Derfor...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå