Gå til innhold

Hvilken etnisk avstamning har du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

På morssiden for det meste norsk, men med innslag av danske embetsmenn og nordtyske handelsmenn. Farfars aner vet jeg lite om, men de kom fra Gudbrandsdalen, så jeg antar at det er for det meste norsk. Farmors slekt derimot, er en salig blanding. Det er denne slekten jeg mest informasjon om. Der finner man stort sett en blanding av (opprinnelig) adelsslekter fra Norge, Skottland, Sverige, Danmark, Tyskland og Frankrike.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er norsk og ingenting annet som jeg vet. Slekta på begge sider er kystbønder og jeg er 1.generasjon som vokser opp i by. Gjett om jeg er pen :fnise:

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Typisk norsk bastard, litt tater, litt kven, litt same og litt bonde.

Skrevet

Norsk og samisk.

Da er du jo garantert urbefolkning.

• Liker 1
Skrevet

Norsk, men i følge sikre kilder er det noen omreisende svenske krøtterhandlere bak i slekta, vi snakker attenhundertallet. ;)

Skrevet

Typisk norsk bastard, litt tater, litt kven, litt same og litt bonde.

Det er da slett ikke typisk norsk å være bastard. De aller fleste av befolkningen av befolkningen i Norge, og da særlig før den fremmedetniske innvandringen startet, er rene germanere.

• Liker 1
Gjest Silvermist
Skrevet

Oldemor var fra Luxembourg, ellers er det norsk blod så vidt meg bekjent.

Skrevet

Samisk og finsk/kvensk. Ikke noe norsk, selv om norsk språk er mitt morsmål, og jeg er norsk statsborger, og jeg har bunad....

Skrevet

Da er du jo garantert urbefolkning.

...eh... JA.. og så?

Gjest "gjest"
Skrevet

Det er da slett ikke typisk norsk å være bastard. De aller fleste av befolkningen av befolkningen i Norge, og da særlig før den fremmedetniske innvandringen startet, er rene germanere.

Hjelpes...

Skrevet

Rene raser er svært uvanlig i verden... det er nok typisk menneskelig å være bastard... Beklager, men det er harde fakta. Innvandring er relativt, befolkningsgrupper har alltid beveget seg litt, det kommer an på hvilken tidsepoke man velger å se på... Så... må nok skuffe deg der ja, du har nok litt å lære av samfunnsfag og historie.

Skrevet

Rene raser er svært uvanlig i verden... det er nok typisk menneskelig å være bastard... Beklager, men det er harde fakta. Innvandring er relativt, befolkningsgrupper har alltid beveget seg litt, det kommer an på hvilken tidsepoke man velger å se på... Så... må nok skuffe deg der ja, du har nok litt å lære av samfunnsfag og historie.

Dette er nesten litt artig. Her er du åpenbart hjernevasket av kulturmarxist propaganda, som du er blitt flasket opp med i skolegangen din og fra alle kanter i samfunnet for øvrig, og likevel er det nettopp det kulturmarxistiske propagandaverket «Norsk innvandringshistorie» som dokumenterer at innvandringen til Norge historisk sett så godt som utelukkende kom fra andre germanske land (i tillegg til å være veldig liten). Hvilket betyr at de aller fleste i Norge faktisk er renrasede germanere, og slett ikke de bastardene som den kulturmarxistiske propagandaen ellers forsøker å fremstille oss som.

Sannheten er at Norge alltid har hatt en av verdens mest etnisk homogene befolkning, helt fram til kulturmarxistene satte i gang masseinnvandringen på syttitallet i et akutt anfall av selvforakt.

Skrevet

Jeg er norsk, med finske aner langt, langt tilbake.

Skrevet

Dette er nesten litt artig. Her er du åpenbart hjernevasket av kulturmarxist propaganda, som du er blitt flasket opp med i skolegangen din og fra alle kanter i samfunnet for øvrig, og likevel er det nettopp det kulturmarxistiske propagandaverket «Norsk innvandringshistorie» som dokumenterer at innvandringen til Norge historisk sett så godt som utelukkende kom fra andre germanske land (i tillegg til å være veldig liten). Hvilket betyr at de aller fleste i Norge faktisk er renrasede germanere, og slett ikke de bastardene som den kulturmarxistiske propagandaen ellers forsøker å fremstille oss som.

Sannheten er at Norge alltid har hatt en av verdens mest etnisk homogene befolkning, helt fram til kulturmarxistene satte i gang masseinnvandringen på syttitallet i et akutt anfall av selvforakt.

...du minner meg om Anders Behring Breivik....

• Liker 4
Skrevet

Men jeg er født og oppvokst i norge, og det er mine forfedre også. Og vi har ikke en eneste dråpe norsk blod i årene. Så teorien din stemmer ikke.

• Liker 1
Skrevet

...du minner meg om Anders Behring Breivik....

Så sannheten minner deg om Anders Behring Breivik? Hm, jeg vet ikke om det sier mest om deg eller ham.

Skrevet

Er helnorsk så langt tilbake som det kan spores, dvs på enkelte grener tilbake til 1000-tallet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...