Gå til innhold

5080.no?

Fremhevede innlegg

Gjest snoopy_93
Skrevet

Herkan du lese litt av siden.

Er dette en trolle-side eller er det en ekte-side?

Må si jeg ikke helt skjønte pointet med den artikkelen. Det første jeg tenkte var egentlig bare "Hva faen er dette?"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Visst du leser andre artikler på samme siden ser du at alt bare er tull.

Skrevet

Hvis du leser under fanen "om oss" så kommer det klart frem at dette ikke er alvor, men spøk.

Hallo, har folk blitt helt tette eller? Jeg blir nesten litt bekymret når folk ikke klarer å finne ut/skjønne slikt.

• Liker 2
Skrevet

Gå å grin da, AB.. ;)

Tror du jeg griner av at folk fremstår som om de er evneveike?

Ut ifra nicket ditt så antar jeg at du er født i '93, noe som skulle tilsi at du har fullført videregående, da fremstår man rimelig dum hvis man ikke klarer å resonnere såpass.

• Liker 3
Gjest snoopy_93
Skrevet

Ut ifra nicket ditt så antar jeg at du er født i '93, noe som skulle tilsi at du har fullført videregående, da fremstår man rimelig dum hvis man ikke klarer å resonnere såpass.

Er ikke ferdig med videregående nei. Av personlige grunner. Og beklager så mye for at jeg ikke titta innom "om oss" siden da.

Trenger ikke ta helt av liksom.

Gjest Bomullsdott
Skrevet

Fullført videregående hvis man er født i 1993? Da er det vel heller du som virker evneveik her.

De fleste som er født i 1993 går i 3. klasse på vgs nå. Ergo, har de et halvt år igjen. De som går i 1. klasse er født i 1995 og 2. klasse 1994.

Siden er nok bare tull, men det er jo lov å svare ts litt hyggeligere for det.

• Liker 2
Skrevet

"Også nettgiganten Google sliter mot Kvinneguiden, ettersom stadig flere går direkte til Kvinneguiden og søker, i stedet for å ta steget om Googles søkemotor. "

:skratte:

Hvilket utvilsomt er et godt poeng. :fnise:

Skrevet

Hahaha! For en artig side! :P

Absolutt ikke en bra side å komme over når man egentlig skal lese pensum..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...