Gå til innhold

Tror jeg dummet meg ut i dag

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva hadde du tenkt hvis du gikk inn på et offentlig toalett og du så en person som drev å gjorde masse grimaser? For jeg har kanskje fått en litt dum uvane at jeg lager masse rare grimaser til speilet etter jeg har vært på do. I dag gikk jeg på et offentlig toalett og var da i min egen verden og gjorde masse grimiaser til speilet, mens jeg smilte for meg selv. Speilet var på døra også så da jeg stod der og sikkert så ut som et monster så åpnet plutselig døra seg. Da ble jeg møtt av ei dame som skvatt og så rart på meg før hun gikk av gårde. Vet ikke om jeg kanskje skremte henne for hun gikk inn på toalettet en gang da hun så meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva hadde du tenkt hvis du gikk inn på et offentlig toalett og du så en person som drev å gjorde masse grimaser? For jeg har kanskje fått en litt dum uvane at jeg lager masse rare grimaser til speilet etter jeg har vært på do. I dag gikk jeg på et offentlig toalett og var da i min egen verden og gjorde masse grimiaser til speilet, mens jeg smilte for meg selv. Speilet var på døra også så da jeg stod der og sikkert så ut som et monster så åpnet plutselig døra seg. Da ble jeg møtt av ei dame som skvatt og så rart på meg før hun gikk av gårde. Vet ikke om jeg kanskje skremte henne for hun IKKE gikk inn på toalettet en gang da hun så meg.

Glemte ikke.

Skrevet

Tror hun som hadde glemt å låse døren på et offentlig toalett følte seg mer flau, da jeg åpnet døren, og det som møtte meg var en naken rumpe nesten midt oppe i fleisen. Tipper hun lette etter tamponger(/bind) i veksen sin. Det verste var at det tok kanskje ett minutt etter jeg hadde åpnet (og lukket igjen) døren til hun låste :fnise:

Nei, TS, jeg synes ikke du har dummet deg ut. Jeg anser det som en morsom historie man kan fortelle videre som folk vil le av. Men dumme deg ut? Nei :)

• Liker 2
Skrevet

Haha! Tror jeg hadde blitt litt skremt først, men ledd av det etterpå. Hva er greia med grimasene?

Skrevet

Jeg hadde nok syntes du var kjempesøt og smilt/fnist til deg. :)

Skrevet

Sånt gjør jeg når jeg er full. Skal banne på at jeg begynner å lage grimaser til meg selv når jeg har drukket en del :fnise:

Jeg ville nok smilt til deg og ledd litt for meg selv etterpå :)

• Liker 2
Gjest Slowpoke
Skrevet

Jeg hadde ledd litt og syntes det var morsomt. Ikke tenkt at du var rar eller blitt skremt i vertfall :fnise:

Skrevet

Ikke tenk mer på det, du kommer ikke til å treffe henne igjen mest sannsynlig x)

Skrevet

Jeg tror også jeg hadde syntes du var litt søt. På samme måte som jeg syns han som satt og sang for seg selv på datarommet (selv om jeg også satt der hele tiden!) var veldig søt. :)

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Hahaha jeg dør av latter her jeg sitter :skratte: Så festlig!

Hadde nok bare synes du var søt og smilt til deg :)

Skrevet

:skratte:

Jeg har vært i lignende situasjoner opptil flere ganger. Jeg har det med å leve meg skikkelig inn i dagdrømmene som stadig snurrer og går i hodet mitt, tar meg ofte i å flire, se skikkelig sint ut eller få tårer i øynene.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...