Gjest Kim Skrevet 26. januar 2012 #21 Skrevet 26. januar 2012 Merkelig hva folk handler... Man klager over dårlig utvalg i norske butikker, men når man ser i en gjennomsnittlig harryhandelkurv, så ligger det jo nettopp bacon, kyllingfilet, kjøttdeig og snop - altså akkureat det samme som man kjøper i norske butikker. Svenske butikker har ofte langt bedre utvlagt i ferskvaredisken, jeg kjøper andebryst, kalv, villsvin, trøfler og andre produkter som er mangelvare i norge.
Zzyzx Skrevet 26. januar 2012 #22 Skrevet 26. januar 2012 Svenske butikker har ofte langt bedre utvlagt i ferskvaredisken, jeg kjøper andebryst, kalv, villsvin, trøfler og andre produkter som er mangelvare i norge. Eller som er alt for dyrt i Norge. Jeg er helt enig. Jeg kjøper også en del av de vanlige varene, men når jeg først han muligheten til å betale mindre for spesielle ting så gjør jeg det. En harrytur for meg er svært sjelden en billig affære. Og det helt uten å kjøpe så mye som en kyllingvinge. En annen ting som er lurt å ta med seg: Ikke kjøp en hel masse greier man vanligvis ikke bruker, bare fordi det er billig. Sånn som eksempelet med scampi her oppe i tråden. Man bruker det ikke til vanlig, har ingen idé om hva man kan lage med det, noe som gjerne resulterer i at det aldri kommer seg ut av fryseren igjen.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #23 Skrevet 26. januar 2012 Jeg er så "heldig" at jeg bor nærme svenskegrensen - 20 min med bil på E6. Det vi kjøper mest av i Sverige må jeg vel innrømme at er godteri. Det er jo så utrolig billig. Man får jo 2 kg smågodt til rundt hundrelappen.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #24 Skrevet 26. januar 2012 Hvor mye billigere er snus i Sverige?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå