AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 Hvis jeg bruker bind får jeg alltid en grusom svie og kløe rundt skjedeåpningen, men hvis jeg kune bruker tamponger får jeg ingen plager. Kan jeg reagere på bind? er det i det hele tatt mulig?
Sugerøret Skrevet 25. januar 2012 #2 Skrevet 25. januar 2012 Det er mulig,allergi mot bla.plastikk .Men mange reagerer fordi det blir fuktig og klamt Jeg hadde allergi mot div. innholdstoffer i bind,fikk sår osv.Gyn anbefalte da enten tøybleier (!!) eller tamponger.
Gjest Aino Skrevet 5. august 2012 #3 Skrevet 5. august 2012 Leter etter reaksjoner fant ditt spørsmål. Litt sent men har samme problem som du. Begriper ikke at noen ikke reagerer og tar opp dette problemet. Nå er det krise for ingen dagligforretninger har vanlige bind lenger. Saba er ikke å få tak i. . Og plastikk ob er smertefullt. Det samme med plastikkbind. Lite absorberende og har ikke jenter mens lenger? .
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2012 #4 Skrevet 5. august 2012 Leter etter reaksjoner fant ditt spørsmål. Litt sent men har samme problem som du. Begriper ikke at noen ikke reagerer og tar opp dette problemet. Nå er det krise for ingen dagligforretninger har vanlige bind lenger. Saba er ikke å få tak i. . Og plastikk ob er smertefullt. Det samme med plastikkbind. Lite absorberende og har ikke jenter mens lenger? . http://iherbguiden.b...nd_p_iherb.html De der er gode.
jomba123 Skrevet 5. august 2012 #5 Skrevet 5. august 2012 Sikkert fordi det blir klamt og å mye bakterier noe som skaper ubalanse i underlivet. F.eks. kan det føre til sopp..
AnonymBruker Skrevet 5. august 2012 #6 Skrevet 5. august 2012 Du kan kjøpe tøybind. Anonym poster: 48bfe8ee9b516766b1012c68f9bda82f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå