Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syns klærne ser såååå deilige og fine ut,og flotte farger. Har lyst å bestille meg noe derifra. Noen som har desse klærne,og er det god kvalitet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

seriøst?

Gjest *Røyskatt*
Skrevet

Det er veldig god kvalitet, men snittet etc er ofte helt annerledes enn på bildene. Jeg kjøpte en kåpe derfra som så nydelig ut på bildet, men som er helt rar i snittet i virkeligheten. Også er størrelsene veldig store.

• Liker 1
Skrevet

hehe,ja jeg mener det seriøst:-) Jeg er 37 år da....kanskje jeg begynner å bli voksen? Tihi....jeg liker godt farger da:-) Smaken er som baken....

Skrevet

Mamma har litt klær derfra, og de er fine frem til vask... Holder dessverre ikke like godt på farge og fasong som prisen skulle tilsi. Hun har bare kjøpt topper og gensere, da, sånn som slites i vask.

Men størrelsene er rause og fargene freshe. Prøv en topp eller to og se, da vel :)

Skrevet

Moren min bruker det mye, og jeg har inntrykk av at hun er veldig fornøyd og at kvaliteten er over middels. Det er ofte litt kraftige stoffer i friske farger. Og de har store størrelser og snitt som også passer de som er litt større.

Det er vel en litt utskjelt "kulturkjerring"-stil som alle liksom skal hate nå, men jeg synes det er fint og kult å kle seg sånn hvis man vil. Moren min er veldig fin i alle fall.

De har jo forresten mer nøytrale klær også.

• Liker 1
Skrevet

Min mor har en del derfra, og hun er veldig fornøyd.

Skrevet

Jeg har handlet flere plagg derfra og vært godt fornøyd.

Er ening i at noen kan ha litt rar passform, men det er mest bluser og jakker. Som nybegynner hos Gudrun Sjödén anbefaler jeg deg å holde deg til klær i basic-kolleksjonen.

Har du mulighet til å dra til Oslo? Det finnes en egen Gudrun Sjödén-butikk i Nedre Slottsgate.

Skrevet

Har dere sett de nyeste katalogene? Masse fint i mix og match, jordfarger, nydelige blåfarger + mange andre farger og gode stoffer. Klær å bli glad av :hoppendeglad:

Skrevet

Eeehhh... Jeg er 39 og ville aldri gått med klær derfra. De passer mer til "gamle tanter" spør du meg :sjenert:

Skrevet

Eeehhh... Jeg er 39 og ville aldri gått med klær derfra. De passer mer til "gamle tanter" spør du meg :sjenert:

Jeg er nesten på samme alder som deg, men har likt klærne fra Gudrun Sjödén i mange år.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har alltid tenkt at Gudrun Sjoden er "gammel tante klær" men her var det jo utrolig mye lekkert i vårkolleksjonen. :) Herlige farger og print!

Skrevet

Kommer litt an på hvordan man kombinerer klærne det.

Har hatt kataloger derfra før, og ja noe av det får man nok litt formingslærer hvis man kombinerer visse plagg. Men noen av dem hadde vært kule hvis man kombinerer de med andre klær. Har ikke prøvd de personlig så vet ikke om hvordan passformen er da.

Nå har jeg frekventert med studenter(kultur ol.) som hadde sin egen stil en periode i mitt liv, så mulig jeg er litt påvirka :fnise:

Skrevet

Gudrun Sjødens kolleksjon, i år som tidligere år, er preget av hennes filosofi om miljøvennlig klesproduksjon. Klærne er laget av, blant annet, økologisk bomull og farget med vegetabilske farger.

Å kjøpe og bruke Sjødens klær er mer en livsstil enn en mote.

Synes nå jeg da. :lillesky:

Skrevet

Gudrun Sjødens kolleksjon, i år som tidligere år, er preget av hennes filosofi om miljøvennlig klesproduksjon. Klærne er laget av, blant annet, økologisk bomull og farget med vegetabilske farger.

Trenger flere som tenker sånn :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 30, og jeg kjøpte masse klær fra Gudrun Sjøden da jeg var i tenårene. Var en tanke alternativ. ;)

Hadde nok kjøpt litt ennå, om jeg hadde hatt råd. Kjøpte dyrere klær da jeg levde på pappas penger enn jeg gjør nå.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har flere plagg derfra.

Buksene slites fort i skrittet på meg, men er deilige og behagelige å gå med. Spesielt om sommeren når det er litt for kaldt til å gå med shorts, men man gjerne vil gå med noe som er svalt og luftig likevel.

Mange av klærne der er lange på meg (modellene i katalogen er kanskje oppimot 180 cm høye, og på meg med mine 160 cm blir de knelange skjørtene/kjolene langt nede på leggen=), så derfor bruker jeg en del tunikaer som kjole i stedet.

Snittet er som nevnt litt rart, ofte er klærne "posete", men de blir lekre med et belte rundt midjen syns jeg.

Strømpebuksene og tightsene er jeg storforbruker av, kraftige, ikke gjennomsiktige med høy midje.

Som nevnt er det klær til å bli glad av, mange glade farger og fine prints.

Jeg går alltid i butikken og handler, klærne prøves på fordi snittet og størrelsene er så annerledes enn i billige kjedebutikker som H&M og Lindex. Selv har jeg klær som går fra S til XL (på H&M kjøper jeg alltid L eller XL). I tillegg er de som jobber der de søteste i hele verden, de er interessert i og flinke til å selge klær, men ikke påtrengende, og min erfaring er at de er ærlige mtp. hvordan klærne ser ut på deg.

Jeg er 23, har mange klær fra GS. Jeg liker at de er annerledes, kjæresten min liker at jeg kler meg annerledes fra "alle andre", jeg har mange komplimenter for klærne jeg har på meg derfra. Men når det er sagt har jeg mest enkeltplagg, som noen nevte blir det fort "formingslærer" å kombinere løs bukse, langermet genser, skjorte, skjerf osv som er i samme farge eller i samme fargeskala med forskjellige prints.

(Men nå sitter jeg ofte på uni og strikker da, kanskje jeg ender opp som formingslærer?? :fnise: )

• Liker 2
Skrevet

Jeg har flere plagg derfra.

Buksene slites fort i skrittet på meg, men er deilige og behagelige å gå med. Spesielt om sommeren når det er litt for kaldt til å gå med shorts, men man gjerne vil gå med noe som er svalt og luftig likevel.

Mange av klærne der er lange på meg (modellene i katalogen er kanskje oppimot 180 cm høye, og på meg med mine 160 cm blir de knelange skjørtene/kjolene langt nede på leggen=), så derfor bruker jeg en del tunikaer som kjole i stedet.

Er enig i at klærne er laget for høye mennesker. Jeg er 165 høy og må alltid legge opp buksene mye. Tanken er kanskje at klærne skal passe flest mulig? Det er tross alt bedre å måtte legge opp buksene enn at de er for korte.

Har også opplevd at bukser av lin blir slitt på innsiden av låra, men ellers synes jeg klærne er slitesterke. Jeg har noen sommerskjørt som har vart i flere år.

Skrevet

Er enig i at klærne er laget for høye mennesker. Jeg er 165 høy og må alltid legge opp buksene mye. Tanken er kanskje at klærne skal passe flest mulig? Det er tross alt bedre å måtte legge opp buksene enn at de er for korte.

Har også opplevd at bukser av lin blir slitt på innsiden av låra, men ellers synes jeg klærne er slitesterke. Jeg har noen sommerskjørt som har vart i flere år.

Ja, det er jo sant. :)

Ellers er det god kvalitet ja, med riktig stell kan nok flere av klærne holde i årevis.

Har forresten et par sandaler derfra også, de er behagelige å gå i og jeg syns de er kule.

Skrevet

Nå har jeg bestilt meg en kjole, et skjørt og et skjerf/sjal. :hoppe: Jeg er veldig spent på hvordan størrelsene er, jeg bestilte minste str S. Heldigvis har man åpent kjøp i 30 dager. :) Jeg er nemlig str 34/36, håper klærne ikke er for store selv i str S.

Jeg skulle vel være midt i målgruppen da jeg er 35+. ;) Kuult å høre om deg PecanPie som er så ung og likevel velger GS. :tommelopp:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...