Gjest Corto Maltese Skrevet 24. januar 2012 #21 Skrevet 24. januar 2012 Det er en statshemmelighet på hvordan vi fungerer
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #22 Skrevet 24. januar 2012 Ja, men da er jeg nok redd for at du er nødt til å spørre ham og høre hva han sier om den saken. Ikke sant? Jeg tør ikke sånt, jeg. Han spurte meg en gang, og da sa jeg at jeg var ferdig med å "tøyse". At jeg ikke var ute etter lek, og at jeg ville ta den tiden det trengtes for å finne noe varig. Men sånt kan man vel fint ta rennafart og drite i....
Steinar40 Skrevet 24. januar 2012 #23 Skrevet 24. januar 2012 Jeg tør ikke sånt, jeg. Han spurte meg en gang, og da sa jeg at jeg var ferdig med å "tøyse". At jeg ikke var ute etter lek, og at jeg ville ta den tiden det trengtes for å finne noe varig. Men sånt kan man vel fint ta rennafart og drite i.... Jaja, men jeg skjønner ikke åssen du skal finne ut av det uten å spørre han. Du kan jo selvfølgelig bare fortsette som nå, men jeg tviler på at det er noe smart.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #24 Skrevet 24. januar 2012 Jaja, men jeg skjønner ikke åssen du skal finne ut av det uten å spørre han. Du kan jo selvfølgelig bare fortsette som nå, men jeg tviler på at det er noe smart. Håper jeg klarer å uttrykke mine følelser uten at noen føler at må spørre... (Joda, han har spurt men det var før vi i det hele tatt hadde møttes)
Steinar40 Skrevet 24. januar 2012 #25 Skrevet 24. januar 2012 Håper jeg klarer å uttrykke mine følelser uten at noen føler at må spørre... (Joda, han har spurt men det var før vi i det hele tatt hadde møttes) Jaja, jeg foretrekker ihvertfall direkte kommunikasjon så man slipper misforståelser. Men folk er jo forskjellige har jeg lagt merke til. En del klarer ikke å kommunisere i det hele tatt.
Cannavaro Skrevet 24. januar 2012 #26 Skrevet 24. januar 2012 Kort og greit da; kan man være interessert uten å sende meldinger hele tiden, og ikke OVERØSE en med komplimenter... Jepp, det går helt fint.... Hvem er det som trenger bekreftelser på at det er interesse her ? Du eller han ? Dersom du føler det er begge så er det jo greit, da finner dere en slags kjemi på hvor ofte dere skal kommunisere. Det er jo dialogen og kommunikasjonen mellom dere, når dere har den, som betyr noe.... Hvilke signaler man gir til hverandre, er det kriblinger der o.s.v...det skal man kjenne på...
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #27 Skrevet 25. januar 2012 Jepp, det går helt fint.... Hvem er det som trenger bekreftelser på at det er interesse her ? Du eller han ? Dersom du føler det er begge så er det jo greit, da finner dere en slags kjemi på hvor ofte dere skal kommunisere. Det er jo dialogen og kommunikasjonen mellom dere, når dere har den, som betyr noe.... Hvilke signaler man gir til hverandre, er det kriblinger der o.s.v...det skal man kjenne på... Godt poeng.. Det blir så merkelig å føle at det er noe der når man er sammen, men så merker man så lite når man ikke treffes Det er til å bli forvirret av..
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #28 Skrevet 25. januar 2012 Godt poeng.. Det blir så merkelig å føle at det er noe der når man er sammen, men så merker man så lite når man ikke treffes Det er til å bli forvirret av.. Har det på samme måte. Sier han har tenkt veldig mye på meg osv. men hvorfor tar han ikke kontakt da?! Så er det ikke noe tvil om følelsene våre når vi er sammen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå