AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 Jeg blir så forvirret!! Ikke rent lite heller! Man skal treffe på mange menn, og de er som regel veldig hyggelige! Men det er ikke alltid man finner "det lille ekstra" som gjør at hjertet gjør et bittelite hopp. Mitt største problem, når man finner noen som fremkaller sommerfuglene i magen er; HVORDAN i huleste vet man om de er interessert? De fleste jeg har truffet, og gjerne da på min egen alder, sender meg sms mer eller mindre konstant, og dersom jeg ikke svarer så må man sende sms til de får svar. Etter hvert må man også ty til meldinger på facebook, for man MÅ HA KONTAKT hele tiden. SÅ treffer man en som man har det kjempefint sammen med, men man hører ikke all verden når man er fra hverandre. Hvorfor ikke? Det er nok mest sannsynlig jenter som er mest kompliserte, så det trenger ikke kommenteres. Jeg bare lurer på hvordan man skal tolke det? Jeg er så liiiivredd for å mase og virke desperat, så om jeg ikke får svar på en sms sender jeg nok ikke fler heller.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Man må bare være tålmodig, vente og se hva man finner, ta intiativ når det føles riktig, håpe man har flaks og ellers bare prøve å være generelt selvstendig og fornøyd i mellomtiden. 1
Gjest NozMonster Skrevet 24. januar 2012 #3 Skrevet 24. januar 2012 for å være ærlig, så synes jeg faktisk jenter er vanskeligere å skjønne seg på, og ha med å gjøre, enn det menn er.... men ingen er like da, og verken gutter eller jenter kommer med bruksamvisning..
Cannavaro Skrevet 24. januar 2012 #4 Skrevet 24. januar 2012 aaahh, må man alltid tolke og analysere så mye da ??? Kvinner har jo noe som heter intuisjon som jeg er så glad i. Ofte skal det være den som funker best for dere.... Agere naturlig og ærlig det er gode egenskaper det... Selvsagt er jo starten ofte et spill mellom to, men jeg er nok typen som liker at hun er "på", naturlig og ærlig. Da får man det tilbake også...
Steinar40 Skrevet 24. januar 2012 #5 Skrevet 24. januar 2012 De fleste jeg har truffet, og gjerne da på min egen alder, sender meg sms mer eller mindre konstant, og dersom jeg ikke svarer så må man sende sms til de får svar. Etter hvert må man også ty til meldinger på facebook, for man MÅ HA KONTAKT hele tiden. Så det at man må ha mye kontakt er ikke bra? SÅ treffer man en som man har det kjempefint sammen med, men man hører ikke all verden når man er fra hverandre. Hvorfor ikke? Og det å ha lite kontakt er heller ikke bra? 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #6 Skrevet 24. januar 2012 aaahh, må man alltid tolke og analysere så mye da ??? Kvinner har jo noe som heter intuisjon som jeg er så glad i. Ofte skal det være den som funker best for dere.... Agere naturlig og ærlig det er gode egenskaper det... Selvsagt er jo starten ofte et spill mellom to, men jeg er nok typen som liker at hun er "på", naturlig og ærlig. Da får man det tilbake også... Kort og greit da; kan man være interessert uten å sende meldinger hele tiden, og ikke OVERØSE en med komplimenter... Jeg har vært hos han en del ganger nå, og jeg har det så fint når jeg er det.. Han trekker seg stadig til meg, og behandler meg som en prinsesse når jeg er der. Koser meg virkelig liksom.. Men så hører jeg så lite i mellomtiden...EEER det helt normalt? Jeg bare spør, for jeg vet ikke.. Det er 7 år siden jeg sist fikk meg kjæreste. Det forholdet tok slutt for litt under to år siden.. Og jeg husker virkelig ikke hvordan man gjør det her... :/
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #7 Skrevet 24. januar 2012 Så det at man må ha mye kontakt er ikke bra? Og det å ha lite kontakt er heller ikke bra? Er han lite interessert når jeg ikke hører stort mellom hver gang jeg er der?
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #8 Skrevet 24. januar 2012 Så det at man må ha mye kontakt er ikke bra? Og det å ha lite kontakt er heller ikke bra? Kanskje det finnes en mellomting mellom å kontakte noen hver eneste time i døgnet, og det å aldri la høre fra seg overhodet?
Steinar40 Skrevet 24. januar 2012 #9 Skrevet 24. januar 2012 Er han lite interessert når jeg ikke hører stort mellom hver gang jeg er der? Ja, det vil jeg tro. Han er i hvertfall ikke veldig interessert. Det er sikkert.
Steinar40 Skrevet 24. januar 2012 #10 Skrevet 24. januar 2012 Kanskje det finnes en mellomting mellom å kontakte noen hver eneste time i døgnet, og det å aldri la høre fra seg overhodet? Det er det sikkert, men det har altså med interesse å gjøre. I starten når man er veldig interessert så tar man typisk mye kontakt. Noe som roer seg betraktelig hvis man først blir i sammen; det skal du ikke være i tvil om hehe
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #11 Skrevet 24. januar 2012 Ja, det vil jeg tro. Han er i hvertfall ikke veldig interessert. Det er sikkert. Det er i så fall irriterende at han inviterer meg dit gang på gang, hvis han ikke er interessert. Han MÅ ikke liksom... Han snakker jo til meg mellom møtene, men... Kanskje ikke så mye som jeg skulle ønske..
Steinar40 Skrevet 24. januar 2012 #12 Skrevet 24. januar 2012 Det er i så fall irriterende at han inviterer meg dit gang på gang, hvis han ikke er interessert. Han MÅ ikke liksom... Han snakker jo til meg mellom møtene, men... Kanskje ikke så mye som jeg skulle ønske.. Jeg antar at det er i hans egen interesse å invitere deg dit? Noen fordeler han får av det? Eller gjør han det bare for å være hyggelig med deg?
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #13 Skrevet 24. januar 2012 Det er det sikkert, men det har altså med interesse å gjøre. I starten når man er veldig interessert så tar man typisk mye kontakt. Noe som roer seg betraktelig hvis man først blir i sammen; det skal du ikke være i tvil om hehe Nei det er jeg ikke i tvil om, da jeg sannsynligvis har langt flere forhold på baken enn hva du kan påstå å ha. Det finnes allikevel noe som heter den gyldne middelvei. Og det innebærer ikke å "spamme" vedkommede med facebook- og SMS-meldinger døgnet rundt i førsten, for deretter å nærmest ignorere henne. Om en mann (eller kvinne for den saks skyld) tror at en megaoverdose oppmerksomhet er alt som skal til for å inngå et forhold, og neglisjering er det som gjør at forholdet skal vare, vil nok denne personen slite litt med å finne seg noen å dele livet med. 2
Steinar40 Skrevet 24. januar 2012 #14 Skrevet 24. januar 2012 Nei det er jeg ikke i tvil om, da jeg sannsynligvis har langt flere forhold på baken enn hva du kan påstå å ha. Det finnes allikevel noe som heter den gyldne middelvei. Og det innebærer ikke å "spamme" vedkommede med facebook- og SMS-meldinger døgnet rundt i førsten, for deretter å nærmest ignorere henne. Om en mann (eller kvinne for den saks skyld) tror at en megaoverdose oppmerksomhet er alt som skal til for å inngå et forhold, og neglisjering er det som gjør at forholdet skal vare, vil nok denne personen slite litt med å finne seg noen å dele livet med. Denne såkalte "gyldne middelveien" er veldig vanskelig å finne; viser det seg. Og de fleste tror at en megaoverdose oppmerksomhet er alt som skal til for å inngå et forhold, ja. Fordi dette ofte fungerer. Og noe lenger enn det tenker ikke de fleste. Altså de tenker ikke på at det skal vare.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #15 Skrevet 24. januar 2012 Jeg antar at det er i hans egen interesse å invitere deg dit? Noen fordeler han får av det? Eller gjør han det bare for å være hyggelig med deg? Goder som i at jeg legger meg på rygg tvert? -nei.. Det pleier å være sånn at vi lager noe mat sammen, ser på film, og bare har det hyggelig.. Makan, da er han i så fall VELDIG hyggelig når jeg er der... Det er ingen som tvinger han liksom.. Jeg må kjøre et godt stykke hver gang også... Pleier man å kjærtegne bare for å være hyggelig? Rart jeg ikke skjønner menn?!
Steinar40 Skrevet 24. januar 2012 #16 Skrevet 24. januar 2012 Goder som i at jeg legger meg på rygg tvert? -nei.. Det pleier å være sånn at vi lager noe mat sammen, ser på film, og bare har det hyggelig.. Makan, da er han i så fall VELDIG hyggelig når jeg er der... Det er ingen som tvinger han liksom.. Jeg må kjøre et godt stykke hver gang også... Pleier man å kjærtegne bare for å være hyggelig? Rart jeg ikke skjønner menn?! Som sagt; du bør tenke igjennom hvilke fordeler han får av å invitere deg dit. Mennesket tenker først og fremst på seg selv. Da skjønner du gjerne mer av hvorfor han inviterer deg, tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #17 Skrevet 24. januar 2012 Som sagt; du bør tenke igjennom hvilke fordeler han får av å invitere deg dit. Mennesket tenker først og fremst på seg selv. Da skjønner du gjerne mer av hvorfor han inviterer deg, tenker jeg. Med andre ord kan man aldri vite hva som egentlig menes? Jeg blir ikke klokere av dette, jeg... Hvis han faktisk var interessert, hvordan ville han da gjort det?
Steinar40 Skrevet 24. januar 2012 #18 Skrevet 24. januar 2012 Med andre ord kan man aldri vite hva som egentlig menes? Jeg blir ikke klokere av dette, jeg... Hvis han faktisk var interessert, hvordan ville han da gjort det? Nei, man kan aldri vite. Og det spørs på hva du mener med interessert. At han er interessert i et seriøst forhold? Eller å lage mat? Se på film? Kos? Ha det hyggelig en kveld innimellom? Uforpliktende sex når det passer for han?
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #19 Skrevet 24. januar 2012 Nei, man kan aldri vite. Og det spørs på hva du mener med interessert. At han er interessert i et seriøst forhold? Eller å lage mat? Se på film? Kos? Ha det hyggelig en kveld innimellom? Uforpliktende sex når det passer for han? Hvis han tenker på noe annet enn det må han nesten finne seg noen i nærheten...
Steinar40 Skrevet 24. januar 2012 #20 Skrevet 24. januar 2012 Hvis han tenker på noe annet enn det må han nesten finne seg noen i nærheten... Ja, men da er jeg nok redd for at du er nødt til å spørre ham og høre hva han sier om den saken. Ikke sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå