Gå til innhold

Irriterer/Gleder

Fremhevede innlegg

Skrevet

For moroskyld tenkte jeg å opprette en tråd hvor vi kan skrive noe som irriterer og noe som gleder oss.

Irriterer: Umodne 17 åringer som klager over at de er ukyssa og jomfrue - Det er ikke uvanlig

Gleder: Det å hjelpe andre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Irriterende : Folk som smatter.. At det høres ut som om det er full sjøkrig i munnen dems.

Glede : Å hjelpe min kjære mormor med ting hun ikke klarer selv :hjerte:

Skrevet

Irriterer: Yngvar på Puls sin policy om at trening ikke skal være gøy, men en jobb du skal slite deg gjennom selv om du ikke vil. Det går faktisk an å ha det gøy OG få resultater!

Gleder: Hesten min som humrer til meg når jeg kommer ned på beitet til henne. Det knirker så koselig i nesa hennes! :-)

Gjest just words
Skrevet

Irriterende: fordoms fulle folk (If only closed minds came with closed mouths...) eller folk som skal blande seg inn i livet mitt uten at de har noe med det å gjøre: hva jeg spiser f. eks.

Glede: Å være til nytte for folk som trenger det i hverdagen.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Irriterende: Når jeg møter gutter, og de tror det er en date!! Bare fordi jeg er jente og han er en gutt, betyr ikke det at vi ikke kan være bare venner!! Så det føles som hver gang jeg treffer gutter, prøver de seg på meg. Jeg er ikke interessert, og ingen tar hintene!

Glede: ehm... Skal ut og drikke i morgen :D

Skrevet

Irriterer : Sure folk som såvidt ser menneskene de tråkker på/over fordi de har den selvrettferdige nesa si i skyene! Arrrrg (mens jeg skrev det så havnet autokorrektur på lista over irriterende ting (skriver på iPad og arrrrrg ble til "seff VGTV"

Gleder: snart sommerferie ! Fantastisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...