Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 http://minmote.no/index.php/2012/01/rihannas-harforvandling-koster-flesk-her-ser-du-hvorfor/ Jeg har bare et spørsmål til dette; Er det ikke PARYKKENE hennes det er snakk om her...? Dama har så vidt jeg vet afroamerikansk herkomst, og frisyre deretter...
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Altså det er sikkert uendelig med løshår og myligens sånne topper med hår, men det er nok ikke full parykk. Slikt løses med privat stylist tilgjengelig hele tiden, rettetang og diverse blowouter. 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #3 Skrevet 24. januar 2012 Hehe, jeg har irritert meg over det jeg også! Og det samme når jeg leser lignende artikler om Beyonces hår..! 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #4 Skrevet 24. januar 2012 Jeg vet ikke med Rihanna, men det er ikke alle som er svart som er født med en såkalt "afrikansk" frisyre.
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2012 #6 Skrevet 24. januar 2012 Rihanna er ikke svart, bestefaren er hvit og så har hun litt indisk i seg. Hun ble mobbet og kalt hviting når hun var liten av medelevene på skolen. Men ja, hun bruker parykk.
Katana Skrevet 24. januar 2012 #7 Skrevet 24. januar 2012 Tviler ikke på at Rihanna er veldig "aktuell" for noen, men hører ikke en tråd om håret hennes egentlig hjemme på Hudpleie-etellerannet-forumet?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #8 Skrevet 25. januar 2012 jeg har lite peiling på rihanna, men de fleste av mine venenr med naturlig afro tar "relaxer" eller noe i den dyren som gjør håret slett...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå