AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #1 Del Skrevet 24. januar 2012 Har dere noen forslag til/erfaringer fra steder som kan egne seg for en firmatur for rundt 20-30 stk? Det må være i Europa, og må være en by med mye historie. Så bør man helst kunne finne et stort og rimelig hotell der med rom til mange. Send gjerne et tips hvis du har vært på en vellykket firmatur. Mener da ikke drikketur, men kultur og opplevelser i 2-3 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #2 Del Skrevet 25. januar 2012 Høres ut som Roma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 25. januar 2012 #3 Del Skrevet 25. januar 2012 Tyskland har mange steder som passer til dine ønsker. Bare sette seg ned og lese om de forskjellige attraksjonene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #4 Del Skrevet 25. januar 2012 Siden det virker ut som dere er ute etter en firmatur med mye kultur og historie så anbefaler jeg blant annet Budapest. Det er en veldig fin by med mange vakre severdigheter, gode restauranter, bra shopping og det finnes SPA og termiske bad til å slappe av i. I tillegg flyr Norwegian direkte. Hvis du/dere har lyst på flere forslag til steder i Europa så anbefaler jeg å ta en titt på hjemmesiden til firmatur.no som har mange alternativer. God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 25. januar 2012 #5 Del Skrevet 25. januar 2012 Praha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathFoto Skrevet 25. januar 2012 #6 Del Skrevet 25. januar 2012 Paris, London, Praha, Budapest, København, Stockholm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humbug? Skrevet 25. januar 2012 #7 Del Skrevet 25. januar 2012 Vi var nylig i Tallinn. Veldig koselig by. Berlin er også fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #8 Del Skrevet 25. januar 2012 Det er snakk om å lage en "hemmelig" tur, der de ansatte først får vite hvor de skal når de møter på flyplassen. Jeg er usikker på hvor lurt det er, hvordan ville dere likt et sånt opplegg? Spennende, eller foretrekker dere å forberede dere på forhånd? Noen som har vært med på slikt, og hvordan ble det mottatt? Er litt redd noen kan bli skuffet over reisemålet hvis de har forventet noe annet. Og man bør vel vite ca hvordan man skal kle seg osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiselyst72 Skrevet 25. januar 2012 #9 Del Skrevet 25. januar 2012 Mitt forslag er Krakow, flott by full av historie. Hotell, mat og drikke er billig så dere holder et fornuftig budsjett også:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tbag Skrevet 25. januar 2012 #10 Del Skrevet 25. januar 2012 Det er snakk om å lage en "hemmelig" tur, der de ansatte først får vite hvor de skal når de møter på flyplassen. Jeg er usikker på hvor lurt det er, hvordan ville dere likt et sånt opplegg? Spennende, eller foretrekker dere å forberede dere på forhånd? Noen som har vært med på slikt, og hvordan ble det mottatt? Er litt redd noen kan bli skuffet over reisemålet hvis de har forventet noe annet. Og man bør vel vite ca hvordan man skal kle seg osv. I utgangspunktet synes jeg det er en morsom idè sådan, men som firmatur synes jeg det ikke er så passende. Jeg regner med at turen er valgfri? Det er jo ikke alle som er like begeistret over alle reisemål, så jeg synes de burde få muligheten til å vite hvor de skal forså å ta avgjørelsen om dette er noe de vil være med på eller ikke, gjør du det til en "hemmelighet" fratar du dem den muligheten. Dessuten er det jo som du sier dette med klær, selvom det er jevnt over likt hva anngår tempraturer i europa er det alikevel såpass forskjell at koffert innholdet vil varierer utfra hvor du drar. Jeg synes det blir unødvendig å måtte pakke stappet koffert siden man ikke vet hvilke vær man møter. Tallin, Budapest, Helsinki, Berlin, London, København, Stockholm og Roma er alle flotte byer å ha firmatur til. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 25. januar 2012 #11 Del Skrevet 25. januar 2012 Jeg hadde takket blankt nei til en såkalt hemmelig tur. Kan til nød gå med på slikt om det hadde vært mannen min som hadde ordnet turen. Liker ikke å ikke kunne kontrollere hvor jeg skal dra, hva slags type klær jeg må ha med, ikke kunne si ifra hvor jeg skal dra til de nærmeste osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 26. januar 2012 #12 Del Skrevet 26. januar 2012 Så lenge man får vite hva man skal ha med seg, ca temperatur etc., ser jeg ikke noe problem med overraskelsestur. Det er jo uansett begrenset hvor mye tid man har helt på egenhånd på slike firmaturer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samulita Skrevet 26. januar 2012 #13 Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg er også enig i forslaget om Roma, men det kan like gjerne være Paris, Berlin osv. Personlig hadde jeg freaket litt ut av å ikke vite destinasjonen, men jeg hadde helt garantert blitt med. Det negative med det er jo at mange vil få store forhåpninger (jeg hadde håpet på Roma eller Paris ), for så å bli så kraftig skuffet at stemningen blir dårlig... Nettopp på grunn av det ville jeg valgt en by som alle har et forhold til, og som har et rikt tilbud av mat, drikke og kultur. SPA er ikke for alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 27. januar 2012 #14 Del Skrevet 27. januar 2012 Høres ut som Roma. Ja, Roma eller Berlin. Jeg er ikke helt sikker på om jeg ville likt en overraskelsestur, men på den andre siden er jeg altfor glad i å reise til at jeg ville gått glipp av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå