Gå til innhold

Er det noen lover/regler?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En bekjent av meg bor i et byggefelt der det er veldig høy skog mellom noen hus. En av dem som bur der sier at det er en lov som sier at det ikke skal vere høy skog så nær byggefelt stemmer dette?? er veldig vær hardt her vi bor, og velter et tre så treffer det et hus nesten uansett hvilken vei det ramler..Eieren av skogen er ikke så enkelt å ha med å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er noe med avstand fra tre til tomt og høyden på treet. Sjekk det ut. Eier av tre må ta bekoste det da.

Har aldri hørt om at det ikke skal være trær pga vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bekjent av meg bor i et byggefelt der det er veldig høy skog mellom noen hus. En av dem som bur der sier at det er en lov som sier at det ikke skal vere høy skog så nær byggefelt stemmer dette?? er veldig vær hardt her vi bor, og velter et tre så treffer det et hus nesten uansett hvilken vei det ramler..Eieren av skogen er ikke så enkelt å ha med å gjøre...

Hva regner du egentlig som skog? Kan vanskelig tenke meg at trær befinnende seg på et byggefelt er å anse som skog, men... Har aldri hørt om noe slik lov, men det kan jo tenkes at du kan benytte deg av Grannelova § 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...