Gå til innhold

Venteliste SATS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Der hvor jeg trener, er det ekstremt lange ventelister på gruppetimene. Akkurat nå er det 55 på venteliste på spinning på fredag, 35 til pilates på søndag, 40 på step, osv. Slik er det på alle timene, helt umulig å komme inn på noe hvis ikke du er klar med en gang timene legges ut. Synes dette er ganske gale, ettersom vi betaler såpass mye for treningssenteret. Hadde forstått det bedre hvis det var et lokalt lite senter, med 200 kroners avgift i måneden.

Er ALLE sentre slik nå for tiden, eller er det bare der hvor jeg trener/SATS? Kan ikke huske det var SÅ gale i fjor. Og ja, jeg trener jo andre ting, styrke, mølle, osv. Er bare veldig irriterende å betale så mye uten å kunne utnytte det på den måten jeg ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får gjøre som de andre: Sitte klar når de åpner for påmelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er januar.. de listene blir mindre etterhvert. nå kan du booke to uker i forveien og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, greit nok det. Men når det tydeligvis er så attraktivt, må de da kunne sette opp flere timer? Betaler da virkelig for det? Om jeg klarer å kapre en time, er det alltids en annen som ikke kan gå. Etter hvert begynner vel folk å bare melde seg på nesten alt, bare sånn i tilfelle de skulle få lyst til å gå, også melder de seg av når de finner ut de ikke skal likevel - gjerne rett før den fristen går ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mitt tips er å søke på de forskjellige senterne.

det er ikke SÅ langt mellom f.eks bislett,spektrum,Ila,Majorstua,Schous plass eller sagene for den saks skyld at man ikke kan trene der.

Bislett er det der det er mest trafikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det er mer ventelister på timene nå enn tidligere, men kan være pga januar ja.. Ting pleier roe seg ned i februar (når folk gir opp nyttårsforsettene :gjeiper: )

Men har opplevd mange ganger at jeg kommer med på timer selv om det er over 20 foran meg på venteliste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle spørre dere om det er det de symbolene betyr med to mennesker og tall bak. Antall på venteliste? Må le av meg selv, trodde nemlig det stod for hvor mange som var meldt på. Skjønte ikke hvorfor så mange av timene var tomme... :skratte: Men det går bra hvis man er tidlig nok ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle spørre dere om det er det de symbolene betyr med to mennesker og tall bak. Antall på venteliste? Må le av meg selv, trodde nemlig det stod for hvor mange som var meldt på. Skjønte ikke hvorfor så mange av timene var tomme... :skratte: Men det går bra hvis man er tidlig nok ute.

Har jeg rett? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pleier å være sånn i januar. Jeg går fast på en time på mandagen, og har aldri hatt problem med å få time. Andre uka i januar var det plutselig 30 på venteliste... Fikk plass allikevel da.

Etter en stund gir nyttårsforsett-trenerne opp, og timene blir ledige igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det roer seg snart :) Jeg pleier å sette meg på venteliste uansett, har alltid fått plass. Da har det riktignok ikke vært mer enn 20 stk foran meg, men det har gått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...