AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 Man leser jo alltid over gutter som påstår at trang fitte er det eneste som duger, og alle jentene skal hele tiden skryte på seg at de så vidt får inn en finger og kjenner det sykt. Men hva mener dere egentlig med trang? Den gangen jeg var så trang som det høres ut dere påstår at dere er, var jeg tenåring og dro ingen nytte av sex. Fikk så vidt inn en kuk, og når vi klarte det var det ikke deilig, men heller vondt. Følte meg mer tilfredsstilt med en liten gulrot liksom.. Men nå som jeg endelig har bra sex, tør jeg å påstå at jeg ikke er så himla trang lenger. Sex gjør godt og ikke vondt og jeg klarer å tilpasse meg store kuker og ta inn 4 mannefingre. Er det liksom negativt for gutter? Skal jentene være ville og våte, men supertrange? Min erfaring tilsier at det ikke er mulig. Er man trang, så er det ikke godt! Tror ikke det er godt for gutten heller å se at dama piner seg gjennom sexen og ikke klarer å bli våt nok for å gjennomføre det... 7
PulsPlus Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Hvis dama ikke får inn fler enn 2 fingre er jo musa rett og slett ubrukelig. Min definisjon på trang er om jeg kjenner friksjon når jeg er inne i henne. Skal jeg ha det "skikkelig trangt" er toern alternativet (som ikke blir brukt ofte). 2
Gabbs Skrevet 24. januar 2012 #3 Skrevet 24. januar 2012 Tror dette tranghetshysteriet har mest å gjøre med at enkelte har pikker på størrelse med tommelfingeren min. Og den er ikke så stor! (tommelfingeren altså) 15
MaestroR Skrevet 24. januar 2012 #4 Skrevet 24. januar 2012 Nå er det o ikke hvor trang den er som gir bra sex,- men ingen sex er god hvis ikke partneren har det bra også 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #5 Skrevet 24. januar 2012 Jeg er vel det som kan kalles trang, og jeg vet at kjæresten min syns det er ubehagelig og smertefullt når vi ikke har varma ordentlig opp. Da blir det rett og slett for trangt. JEg syns det er ganske plagsomt siden jeg liker en kjappis og sånn. Heldigvis så er han tålmodig. Så min erfaring er at trang fitte ikke alltid er bedre.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #6 Skrevet 24. januar 2012 Det er slitsomt når man er veldig trang og han er stor i tillegg. Vi trenger mye oppvarming og gjerne glidemiddel i tillegg, og det tar lang tid før han er helt inne. Vondt gjør det også i begynnelsen. Klart, når vi først har kommet i gang er det herlig Men det er jo helt umulig å ta en quickie! 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #7 Skrevet 24. januar 2012 "Livet er som en ståkuk. Hardt, og altfor for kort." 5
Silfen Skrevet 24. januar 2012 #8 Skrevet 24. januar 2012 (endret) .. Endret 24. januar 2012 av Stjernefisken
Gjest Katten. Skrevet 24. januar 2012 #9 Skrevet 24. januar 2012 Så lenge hun kan bruke musklene sine nedentil = gull.
MaestroR Skrevet 24. januar 2012 #10 Skrevet 24. januar 2012 Så lenge hun kan bruke hodet,- og det gjelder på alle måter 6
womenwomen Skrevet 24. januar 2012 #11 Skrevet 24. januar 2012 Man leser jo alltid over gutter som påstår at trang fitte er det eneste som duger, og alle jentene skal hele tiden skryte på seg at de så vidt får inn en finger og kjenner det sykt. Men hva mener dere egentlig med trang? Den gangen jeg var så trang som det høres ut dere påstår at dere er, var jeg tenåring og dro ingen nytte av sex. Fikk så vidt inn en kuk, og når vi klarte det var det ikke deilig, men heller vondt. Følte meg mer tilfredsstilt med en liten gulrot liksom.. Men nå som jeg endelig har bra sex, tør jeg å påstå at jeg ikke er så himla trang lenger. Sex gjør godt og ikke vondt og jeg klarer å tilpasse meg store kuker og ta inn 4 mannefingre. Er det liksom negativt for gutter? Skal jentene være ville og våte, men supertrange? Min erfaring tilsier at det ikke er mulig. Er man trang, så er det ikke godt! Tror ikke det er godt for gutten heller å se at dama piner seg gjennom sexen og ikke klarer å bli våt nok for å gjennomføre det... Jeg er trang. Men det gjør aldri vondt å ha sex. Det er bare deilig god friksjon. Jeg skjønner ikke hvordan vide damer kan ha noen glede av sex ? Jeg kunne ikke tenkt meg å bli noe videre enn jeg er. Syns jeg er helt perfekt trang. Og kan ta imot både stort og smått, og nyte begge deler. Selv bare en liten finger... DEILIG å være trang. 4
womenwomen Skrevet 24. januar 2012 #12 Skrevet 24. januar 2012 Man leser jo alltid over gutter som påstår at trang fitte er det eneste som duger, og alle jentene skal hele tiden skryte på seg at de så vidt får inn en finger og kjenner det sykt. Men hva mener dere egentlig med trang? Den gangen jeg var så trang som det høres ut dere påstår at dere er, var jeg tenåring og dro ingen nytte av sex. Fikk så vidt inn en kuk, og når vi klarte det var det ikke deilig, men heller vondt. Følte meg mer tilfredsstilt med en liten gulrot liksom.. Men nå som jeg endelig har bra sex, tør jeg å påstå at jeg ikke er så himla trang lenger. Sex gjør godt og ikke vondt og jeg klarer å tilpasse meg store kuker og ta inn 4 mannefingre. Er det liksom negativt for gutter? Skal jentene være ville og våte, men supertrange? Min erfaring tilsier at det ikke er mulig. Er man trang, så er det ikke godt! Tror ikke det er godt for gutten heller å se at dama piner seg gjennom sexen og ikke klarer å bli våt nok for å gjennomføre det... Du prater om damer som er konstant TØRRE og TRANGE. Damer som IKKE blir våte....og kåte.Ikke rart det blir vond sex da... Damer som er trange men har god naturlig glidemiddelproduksjon og som er kåte- har da ALDRI vondt under sex. Men heller mer nytelse enn vide damer vil jeg påstå...
Erotisk Flukt Skrevet 24. januar 2012 #13 Skrevet 24. januar 2012 Trang fitte fører som oftest til sår kuk hos meg, så trang fitte er nei takk. Men ei som kan klype med skjeden, hun er gull verdt ;-) Hooray for vaginakuler! -Domino 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #14 Skrevet 24. januar 2012 Så lenge hun kan bruke musklene sine nedentil = gull. Trang fitte fører som oftest til sår kuk hos meg, så trang fitte er nei takk. Men ei som kan klype med skjeden, hun er gull verdt ;-) Hooray for vaginakuler! -Domino Når/hvordan bør disse musklene brukes for at det skal føles best mulig for dere menn? Regelmessig kniping, kontinuerlig kniping, kniping når pikken er på vei ut/inn... eller ?? :gjeiper: 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #16 Skrevet 24. januar 2012 Når/hvordan bør disse musklene brukes for at det skal føles best mulig for dere menn? Regelmessig kniping, kontinuerlig kniping, kniping når pikken er på vei ut/inn... eller ?? :gjeiper: Det lurer jeg også på!! Anyone??? 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #17 Skrevet 24. januar 2012 Du prater om damer som er konstant TØRRE og TRANGE. Damer som IKKE blir våte....og kåte.Ikke rart det blir vond sex da... Damer som er trange men har god naturlig glidemiddelproduksjon og som er kåte- har da ALDRI vondt under sex. Men heller mer nytelse enn vide damer vil jeg påstå... Si meg, vet du hvordan det er å være vid? Eller normal for den slags skyld? Jeg vet ikke hvordan det er å være vid, og kan derfor ikke uttale meg om hvordan de har det seksuelt.... 3
Gjest BamseB Skrevet 24. januar 2012 #18 Skrevet 24. januar 2012 Når/hvordan bør disse musklene brukes for at det skal føles best mulig for dere menn? Regelmessig kniping, kontinuerlig kniping, kniping når pikken er på vei ut/inn... eller ?? :gjeiper: mhm
Arlandria Skrevet 24. januar 2012 #19 Skrevet 24. januar 2012 Du prater om damer som er konstant TØRRE og TRANGE. Damer som IKKE blir våte....og kåte.Ikke rart det blir vond sex da... Damer som er trange men har god naturlig glidemiddelproduksjon og som er kåte- har da ALDRI vondt under sex. Men heller mer nytelse enn vide damer vil jeg påstå... Så hvorfor får jeg da vondt selv om jeg er våt? Ingen mening... ALDRI har vondt - pisspreik! Jeg har alltid vondt (heldigvis bare de første minuttene) uansett om det renner av meg! Og det er DA man er ordentlig trang, ikke når det gjør vondt bare fordi man ikke er våt nok. 4
womenwomen Skrevet 24. januar 2012 #20 Skrevet 24. januar 2012 Så hvorfor får jeg da vondt selv om jeg er våt? Ingen mening... ALDRI har vondt - pisspreik! Jeg har alltid vondt (heldigvis bare de første minuttene) uansett om det renner av meg! Og det er DA man er ordentlig trang, ikke når det gjør vondt bare fordi man ikke er våt nok. Da må noe være galt med deg...Eller du har fortsatt rester/ hudfolder av jomfruhinnen inntakt.Selv om du ikke er jomfru.Kan være en grunn til ditt problem. Det skal jo ikke være vondt å ha sex, uansett hvor trang man er så lenge mannen ikke er dritstor eller uforsiktig og gir deg hard behandling i sengen. Så lenge man er fysisk klar for sex og underlivet er vått,glatt,blodfylte skjedevegger og errigert godt tøyelig vev i skjeden .Noe som automatisk skjer når man blir opphisset og får forspill. Penetrering når skjeden ikke er klar for samleie.(ikke våt og tøyelig og errigert blodfylt vev ) Vil føles TØRT,trangt,lite tøyelig og sårt/ vondt og forårsake rifter i hud og slimhinner. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå