Gå til innhold

Sherlock BBC


apekatt1

Anbefalte innlegg

jeg skjønner ingenting nå jeg... er den sesongen som har gått på nrk nå sesong 2? Når var sesong 1 i så fall? HAr den også gått på nrk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg skjønner ingenting nå jeg... er den sesongen som har gått på nrk nå sesong 2? Når var sesong 1 i så fall? HAr den også gått på nrk?

Det som har gått på NRK er både sesong 1 og 2.

Hver "sesong" består av tre episoder/filmer hver, totalt seks episoder/filmer. :)

Jeg håper sesong tre blir mye lenger enn de tidligere sesongene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som har gått på NRK er både sesong 1 og 2.

Hver "sesong" består av tre episoder/filmer hver, totalt seks episoder/filmer. :)

Jeg håper sesong tre blir mye lenger enn de tidligere sesongene.

aha.. øynet et lite håp om at det var en sesong vi ikke hadde sett.. men da er det bare å glede seg til 2013 da! takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alille

Siste episode var (dessverre) den første jeg så (etter heftig overtalelse fra kjæresten som elsker serien), og jeg må innrømme at jeg ble kjempeskuffet! Alt var så urealistisk, og så typisk superhelt-historie... :P (Superhelten som egentlig bare er god og snill blir plutselig hatet av alt og alle, samme som skjer med Batman og Spiderman +++). Argh!

Kjæresten var også ganske skuffet, både over siste episode (som han også synes ble litt vel urealistisk og klisjeaktig) og over at jeg nå har fått bekreftet mine grunner til å ikke se serien. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, lurer på hva som er greien :sur:

Kjæresten tror at Moriarty sitt selvmord også er en fake, men jeg skjønner ikke helt hvorfor det skal ha noe å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvannet år til neste sesong?!!!!!!!!!!!! Whaaaaaat! :daane:

Jaja, jo lenger tid de bruker, jo lenger tid til å skrive og produsere tre skikkelig gode episoder til, trøster jeg meg med. Men da bør de være sinnsykt gode og assa :lur::jepp:

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, jo lenger tid de bruker, jo lenger tid til å skrive og produsere tre skikkelig gode episoder til, trøster jeg meg med. Men da bør de være sinnsykt gode og assa :lur::jepp:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, det bør de være!!! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest Sherlock Holmes bøkene, men nå tror jeg jammen jeg skal lese meg opp på den mens jeg venter! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest Sherlock Holmes bøkene, men nå tror jeg jammen jeg skal lese meg opp på den mens jeg venter! :)

anbefaler også hørespillene fra BBC radio - ca 70tall, de er vittige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest Sherlock Holmes bøkene, men nå tror jeg jammen jeg skal lese meg opp på den mens jeg venter! :)

Tror du kan få de gratis på Kindle noen av de, ihvertfall billig. Men har ikke Kindle grrrrr......

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så siste episoden på NRK nett-tv en gang til nå i sted. Jeg synes serien er kjempebra, digger skuespillerne de har fått til å spille Sherlock og ikke minst Dr. Watson(Tim fra the office :rodmer: ). Samspillet mellom de funker kjempebra!

Når det gjelder dødsfallet så har jo Molly garantert en finger med i spillet. Vi fikk jo se ganske tydelig at det var Sherlock som lå på bakken, så det jeg er mest nysgjerrig på er hvordan han kom seg ned dit. Har også kikket litt rundt på nettet om hva folk tror, mange tror han hoppet på lastebilen som stod parkert og var vekke når Watson kom bort til Sherlock. Hvis han skulle treffe bilen må han ha hoppet ganske langt. Fortauet er ganske bredt og det er ikke lett å hoppe så langt bortover, det så også mer ut som han falt rett ned. Hmm.. nei får vel bare vente til 2013. :sukk:

Det er altfor lenge til neste sesong!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest Sherlock Holmes bøkene, men nå tror jeg jammen jeg skal lese meg opp på den mens jeg venter! :)

Jeg var faktisk innom biblioteket i går og gikk ut med fire Sherlock Holmes-bøker. Er snart ferdig med første allerede :)

Endret av Grønt blad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

Gammel tråd, men verdt å vekke til live igjen. Jeg er som vanlig late to the game, og begynte å se Sherlock i vår. Har nå sett hele serien minst to ganger, og er så stor fan av serien (samt Benedict Cumberbatch og Martin Freeman) at det nesten er latterlig. Noe av det beste jeg har sett på mange år.

Nå vet vi jo hva som skjedde - noen tanker om tredje sesongen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...