Gå til innhold

Pupper etter graviditet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er en jente på snart 17 år som fikk barn i november. Jeg ammet i tre uker. Puppene mine har nå blitt mye slappere enn de var før, noe jeg regnet med at kom til å skje. Men etter at melken forsvant har puppene mine blitt utrolig myke. Jeg vet hadde jo en kjertel(eller hva det heter) inne i brystet før. Den var veldig stor og gjorde at jeg hadde ganske faste pupper. Jeg har ingen sånn lenger. Lurer derfor på om puppene mine alltid kommer til å være så myke, eller om denne kjertelen kommer tilbake, og gjør brsytene mine fastere igjen. Noen som har svar? Har spurt alle jeg kjenner, men ingen som har noe svar på det, så spør derfor på dette forumet Takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke ammingen som gjør puppene slappe, det er graviditeten! Og det er nok permanent...

• Liker 1
Skrevet

Har lest en del, så har skjønt det er graviditeten. Men jeg hadde jo fortsatt kjertler i puppene da jeg var gravid? Det var etter jeg ammet at de forsvant..

Skrevet

kjertlene blir ikke borte. De er der og har vært der før du ble gravid

Skrevet

Melkekjertlene er der fortsatt.

Men under graviditeten vokser brystene og hvis du ammet og hadde melkespreng vokste de litt til. Når du er ferdig med graviditeten/ammingen krymper de tilbake igjen, derfor blir de slappe og myke.

Kjertlene er der fortsatt, men de er blitt mindre.

Skrevet

Mest sannsynlig kommer de til å bli fastere igjen, men det kan ta litt tid. Tror det tok minst et år etter at jeg hadde sluttet å amme. Men du er så ung, så da går det kanskje fortere?

• 2 uker senere...
Skrevet

Håper det. Er så rart for puppene mine har blitt så utrolig forskjellige fra hverandre også.. Fikk betennelse i den ene puppen og den har blitt mer eller mindre sånn som den var før graviditeten igjen, nå som den er frisk. Den andre derimot har blitt slapp og har mye større ring rundt nippelen enn den andre. Håper dette jevner seg ut :s Ser veldig rart ut.. Men får vel bare smøre meg med tolmodighet. Fødte tross alt for litt over to måneder siden :)

Skrevet

Det tar ca 7 år før puppene dine er tilbake til normalen. De vil bli bedre og bedre etterhvert som tiden går :)

Skrevet

Oi, det var lenge :o Bra jeg fikk barn tidlig da :) Hehe. Så er puppene mine ok når jeg er 23-24 :)

Gjest frøken am
Skrevet

Jeg synes puppene mine er kjempedeilige etter mini har tømt dem :fnise:

De er jo silkemyke!

Skrevet

Jeg synes puppene mine er kjempedeilige etter mini har tømt dem :fnise:

De er jo silkemyke!

Hihi, bra du er fornøyd! ^^ Har alltid vært glad i harde pupper jeg da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...