Gå til innhold

Jeg tror jeg er lat

Fremhevede innlegg

Skrevet

Viss jeg skulle ønske ville jeg vært hjemmeværende. Elsker å rydde og styre i hjemmet. Men alt utenom huset er ork. Jeg går på et studie med obliatorisk skole fra 8-16 hver dag, og jobber deltid ved siden av.og trener 3 ganger i uken. Jeg klarer det jo, men jeg syns alltid det er et ork.

Utdannelsen jeg tar er helt OK. Meg jeg føler ikke det er NOE i verden jeg VIRKELIG har lyst å drive med. Motivasjonen for å komme seg gjennom det er kun at jeg skal bli ferdig, sånn at jeg kan jobbe deltid, siden mannen min tjener godt.

Jeg blir trist av å føle det sånn.Er sikkert den eneste i verden. Kan nevne at jeg har kroniske smerter i kneet (artrose) noe jeg tror tapper meg for energi. Men det er nok noe mer også. Jeg er sliten hele tiden. Hvordan komme seg ut av denne sikelen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta blodprøve hos legen og sjekk for b12.jern ,stoffskiftet.

Tar du glukosamin for artrosen? Jeg har artritt og en blir dautrøtt i verkeperiodene ,i allefall jeg har ikke energi til noen ting.

Skrevet

Kjenner meg veldig godt igjen! Jeg har nettopp tatt blodprøver osv. for å prøve å finne ut om det ligger noe medisinsk bak, men ga ingen resultater. Har et prolaps som stjeler mye energi, men er ikke så hyggelig å tenke på at jeg kanskje bare er lat for å være lat. Er jo egentlig så mye jeg vil og bør gjøre, men jeg orker ikke! Kan sove en 10-15 timer hver natt, og sliter med å komme meg avgårde på forelesninger enda jeg har svært få på en uke. Er ikke spesielt glad i studiet mitt, men det er bare et år så det går fint. Ikke peiling på hva jeg vil med livet mitt! Er også litt sånn som deg som liker å pusle hjemme, kanskje handle litt, rydde osv. Men samtidig har jeg store drømmer og håp for fremtiden, men sitter liksom bare apartisk å drømmer meg bort. Prøver å søke en deltidsjobb, og krysser fingrene for at jeg får en så jeg får litt mer på timeplanen. Mamma sier alltid at jo mer du har å gjøre, jo mer effektiv blir du og kan virkelig slappe av når du får tid og mulighet. Lykke til vertfall!:)

Håper andre kan komme med litt gode råd, lei av å ha det slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...