Gå til innhold

Forslag til alternativ tale e.l. til brudgom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å gjøre noe/si noe til denne vakre mannen som skal gifte seg med meg, men har ANGST for å prate foran forsamlinger. Noen som har tips til en annen måte å gjøre det på??

Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Har lyst til å gjøre noe/si noe til denne vakre mannen som skal gifte seg med meg, men har ANGST for å prate foran forsamlinger. Noen som har tips til en annen måte å gjøre det på??

Lage en liten film med opptak og bilder du har av han, satt til musikk?

• Liker 1
Skrevet

Lage en liten film med opptak og bilder du har av han, satt til musikk?

Det er jo en mulighet :)

Takk.

Skrevet

Evt skriv en tale/brev og gi det sammen med morgengaven.

Skrevet

Noen flere som har forslag til alternativer her? Er litt i samme situasjon selv :-) jeg vil helst gjøre noe annet koselig enn å holde tale.

Skrevet

Jeg har heller ikke tenkt å holde tale selve dagen, men filme det dagen før. Rett og slett for jeg tyr lett til tårer og ikke får til å snakke ordentlig i slike situasjoner :sjenert:

Skrevet

Tale på rim? Et stev?

Skrevet

En vennine av meg fikk en god venn til å filme talen, da var hun ikke så ukomfortabel, og så blandet hun dette med bilder og film :)

Skrevet

Eg prøver å skrive sang til han, ikkje sånn typisk ny tekst på kjendt melodi allsang, men skikkeleg song skrevet frå hjarta, so skal eg få nokon til å hjelpa meg med melodi. So ska den framførast med fult band:) håpe berre eg våge;) tale blir uansett skumlare...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...