AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 Har lyst til å gjøre noe/si noe til denne vakre mannen som skal gifte seg med meg, men har ANGST for å prate foran forsamlinger. Noen som har tips til en annen måte å gjøre det på??
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Har lyst til å gjøre noe/si noe til denne vakre mannen som skal gifte seg med meg, men har ANGST for å prate foran forsamlinger. Noen som har tips til en annen måte å gjøre det på?? Lage en liten film med opptak og bilder du har av han, satt til musikk? 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #3 Skrevet 24. januar 2012 Lage en liten film med opptak og bilder du har av han, satt til musikk? Det er jo en mulighet Takk.
CathFoto Skrevet 24. januar 2012 #4 Skrevet 24. januar 2012 Evt skriv en tale/brev og gi det sammen med morgengaven.
Evie Skrevet 24. januar 2012 #5 Skrevet 24. januar 2012 Noen flere som har forslag til alternativer her? Er litt i samme situasjon selv :-) jeg vil helst gjøre noe annet koselig enn å holde tale.
fridr Skrevet 24. januar 2012 #6 Skrevet 24. januar 2012 Jeg har heller ikke tenkt å holde tale selve dagen, men filme det dagen før. Rett og slett for jeg tyr lett til tårer og ikke får til å snakke ordentlig i slike situasjoner
AryaUnderfoot Skrevet 25. januar 2012 #8 Skrevet 25. januar 2012 En vennine av meg fikk en god venn til å filme talen, da var hun ikke så ukomfortabel, og så blandet hun dette med bilder og film
Mulancholy Skrevet 25. januar 2012 #9 Skrevet 25. januar 2012 Eg prøver å skrive sang til han, ikkje sånn typisk ny tekst på kjendt melodi allsang, men skikkeleg song skrevet frå hjarta, so skal eg få nokon til å hjelpa meg med melodi. So ska den framførast med fult band:) håpe berre eg våge;) tale blir uansett skumlare...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå