Gå til innhold

Spirulinapulver - bra for kroppen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hørt det skal være veldig sunt....men hvordan merker du at det er bra? Får du mer overskudd,penere hud,eller noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært syk over lengre tid, så hele "systemet" mitt har satt seg på pause. Fordøyelse og forbrenning, som igjen gir utslett på bla ansikt, armer og nakke.

Så i romjulen begynte jeg med superfood. Spirulina og greens på morningen (fastende mage) og Chlorella før jeg legger meg.

Dette har jeg nå utvidet med happy deligth olje og røde alger (morgen)

Nå har jeg gått på det i ca 4uker, og merker faktisk forbedring. Mer våken, bedre konsentrasjon, magen er i sving igjen og utslettet er det mindre av :) Så jeg er fornøyd. Vil så absolutt fortsette en stund til ihvertfall :)

Jeg kjøpte begge bøkene til Trine og Sara(husker ikke hva de heter til etternavn...) for å lese meg litt opp på temaet. Den første, "supermat" var veldig informativ og jeg lærte mye om de forskjellige greens, alger og div, deres virkeområder og effekt.. Super for lett innføring i temaet superfood :)

• Liker 1
Skrevet

SÅ bra da - høres deilig ut. JEg sliter litt med lite overskud og er ofte sliten samme hvor mye jeg sover. Jeg har kjøpt et glass spirulina og blander med eplejuice,skal ihvertfall prøve å se om det kan virke. Kjekt å høre at du er fornøyd - takk for svar forresten:-))

Gjest BabyBlue
Skrevet

Må man ikke være forsiktig når man starter med superfood? Har lest at de som starter brått på kan bli ganske dårlige :lete:

Skrevet

Må man ikke være forsiktig når man starter med superfood? Har lest at de som starter brått på kan bli ganske dårlige :lete:

Det er klart at kroppen vil si i fra på en eller annen måte. Derfor er det nok lurt å starte i det små og heller utvikle inntaket etterhvert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...