MrSmith Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 Tenk at hun er akkurat som oss! Er ikke det flott! Kjør debatt! 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #2 Skrevet 23. januar 2012 Hvor mange "vanlige" personer er på twitter? Jeg kan ikke si at jeg vet om noen ordinære mennesker som vanker i twitterverden. Hadde hun derimot vært på KG, ja da kan vi snakke om å være som oss . 5
Lammelåret Skrevet 23. januar 2012 #3 Skrevet 23. januar 2012 Hva vil du debattere? Savner et åpningsspørsmål eller problemstilling. 1
Pixtive Skrevet 23. januar 2012 #5 Skrevet 23. januar 2012 (endret) Edit: Såg dette her på vg eller en annen plass. Tror fremdeles ikke eg kommer til å lage en twitter konto for å "følge" henne... Endret 23. januar 2012 av Pixtive 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #6 Skrevet 23. januar 2012 Helt fantastisk. Jeg gråt av glede da jeg hørte det. 4
redchilli Skrevet 23. januar 2012 #7 Skrevet 23. januar 2012 Hahha, jeg gråt av glede jeg og :D Skålte med et glass vin også Fantastisk nyhet!
Gjest Corto Maltese Skrevet 23. januar 2012 #8 Skrevet 23. januar 2012 Twitter...................Jeg har hørt om det men aldri sjekket det 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 23. januar 2012 #9 Skrevet 23. januar 2012 så fatastisk! jeg leste at hun er på facebook også
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #10 Skrevet 23. januar 2012 Tenk at hun er akkurat som oss! Er ikke det flott! Kjør debatt! ja,hun vil hjernevaske media at hun er som oss,media forsetter hjernevaskingen. Altså noen som tror vi er undermåls. det intr. meg midt i ryggen hvor hun er......men noe skal hun vel fylle dagen sin med,når hun er ferdig med å kjøre til barnehgaen,ferdig på jobb,vaska det store huset sitt,laga mat til familien,laget kaker til venner kommer på besøk,stryke klær til hele familien,luftet hunden,pakket og klargjort for neste resie,passet på å vanne plantene,måket innkjørselen,eller klipt plenen...male huet(sommer) joda,da beg hu¨n å ligne på oss. Gjeeeeeesp 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #11 Skrevet 24. januar 2012 Synes det er litt morro at hun følger og har retweeta en kommentar fra "Kongen Din". Begynner å lure på om han er den ekte kongen. 1
mammamora90 Skrevet 24. januar 2012 #12 Skrevet 24. januar 2012 Jeg og gråt av glede, åpnet en champange flaske for å feire anledningen :gjeiper:
MrSmith Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #14 Skrevet 24. januar 2012 Hva vil du debattere? Savner et åpningsspørsmål eller problemstilling. Det var ironi. Jeg synes det er litt meningsløst at hun forsøker å fremstille seg selv som folkelig, ikke bare ved denne anledningen, ihvertfall for meg er hun folkelig så det holder. Men tviler på at jeg noensinne vil assosiere henne med noe kongelig. Det var forresten noen som mente at hun også var på kg...kanskje er det hun MM....opp ned.. 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #15 Skrevet 24. januar 2012 Mener Twitter gjør MM mindre folkelig
Lammelåret Skrevet 24. januar 2012 #16 Skrevet 24. januar 2012 Det var ironi. Jeg synes det er litt meningsløst at hun forsøker å fremstille seg selv som folkelig, ikke bare ved denne anledningen, ihvertfall for meg er hun folkelig så det holder. Men tviler på at jeg noensinne vil assosiere henne med noe kongelig. Det var forresten noen som mente at hun også var på kg...kanskje er det hun MM....opp ned.. Tja, hun driver vel med merkevarebygging, som så mange andre. Og strengt tatt vet vi vel lite om hennes motivasjon for å opprette Twitterkonto?
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #17 Skrevet 24. januar 2012 Er synd at hun aldri kan falle tilbake der hun kommer fra. Siden de nå er gift. Synes hun kunne kommet seg ned på jorden igjen
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #18 Skrevet 24. januar 2012 Det var ironi. Jeg synes det er litt meningsløst at hun forsøker å fremstille seg selv som folkelig, ikke bare ved denne anledningen, ihvertfall for meg er hun folkelig så det holder. Men tviler på at jeg noensinne vil assosiere henne med noe kongelig. Det var forresten noen som mente at hun også var på kg...kanskje er det hun MM....opp ned.. Kan man ikke være på twitter uten at det betyr at man forsøker å fremstille seg selv som folkelig? 3
Dunkel Skrevet 24. januar 2012 #19 Skrevet 24. januar 2012 Jeg liker henne, og lagde meg faktisk en bruker på twitter bare for å følge henne og noen andre
Hm.. Skrevet 24. januar 2012 #20 Skrevet 24. januar 2012 Er han ekle selvrettferdige, selvhøytidlige krompen noe bedre da? Huff, få vekk hele denne vemmelige familien med sitt paradoksale virke.. Han må vel være i Davos nå og menge seg med gutta av betydning, deltar på gruppen av "unge ledere", og snakker om verdens urettferdighet der de rike! må bidra til fattigdomsproblemene!! (ja, han er unntatt selvfølgelig)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå