Gå til innhold

Problemer med å puste inn.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ofte når jeg skal trekke pusten, så er det akkurat som om det stopper opp. Jeg må gispe etter luft. Dette gjør at jeg gjesper en del (selv om jeg ikke er trøtt) Og sukker, og lager generelt mange høye pustelyder :P Dette er selvsagt veldig ubehagelig, og bekymrer meg, men det går i perioder. Skal gå til legen, men jeg lurer på om det er andre som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det slikt en periode. Kom av stress blandet med angst i følge legen. Jeg fikk nesten ikke puste og fikk ufattelig vondt i lungene når jeg pustet inn.

Skrevet

Kanskje det er anstrengelsesastma? Jeg får det sånn når jeg har løpt uten å varme opp. Får ikke luft inn, og blir stående og gispe.

Skrevet

Jeg lurer også på om det er en psykisk greie. Men jeg er ikke deprimert,stressa eller noe sånt. Det eneste som kan være er at jeg jobber ekstremt mye. Men hadde det for en del år tilbake og husker jeg, dog ikke så ofte som nå.

Har du det fremdeles bobler?

Skrevet

kanskje det, Rainbow81. Men jeg får det ikke når jeg trener (trener ikke :p) Men jeg har hatt det i hele dag, selv om jeg har tatt det med ro..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...