Gå til innhold

Stygge ben

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en del problemer med bena mine. Det ene problemet er at jeg får veldig røde føtter når jeg blir varm på bena. Så fort bena blir for varme blir de ildrøde.. Det er sjenerende til tider, hvert fall når jeg ikke vet hvordan jeg kan forebygge det. Noen ideer?

Et annet "problem" er at når jeg står i dusjen legger jeg merke til at jeg også blir rød nedover låret, på innsiden like ved kneet. Synes det er irriterende. Ser på en måte ut som utslett, men tviler på at det er det, men noe er det.

Og helt tilslutt irriterer jeg meg også over at jeg har fått "nupper" på lår og legger. Før hadde jeg fine, glattbarberte legger, men nå er de ikke så fine lenger. De har fått sånne ekle "nupper" på en måte. Synes bena mine er så stygge for tiden. Er det noen som har tips eller forklaringer på hva dette er og hvordan jeg kan forebygge/bli kvitt dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vinter... huden blir tørr og er ufresh.

Og rødheten er bare du som ser, ingen andre:)

Skrevet

Det er vinter... huden blir tørr og er ufresh.

Og rødheten er bare du som ser, ingen andre:)

Ja, håper du har rett.. For tror jeg fikk de "nuppene" mot vinterstid, selv om jeg føler jeg har hatt det sånn en stund.

Derimot er det nok ikke bare jeg som ser rødheten:p Det plager meg veldig og jeg vil gjerne vite hva det er.. Er det blodomløpet mitt, eller er det noe annet? Jeg tror jeg bør ta opp alt dette med fastlegen min en dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...