Gjest Macaron Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 Er det noen som vet hvilken sesong av HIMYM som går på TV3 nå om dagen (den som går hver dag kl 18.30. Tror det går en eldre sesong på søndagene)?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #2 Skrevet 23. januar 2012 Den nyeste går mandager kl 22.30 i alle fall
Gjest Corto Maltese Skrevet 23. januar 2012 #3 Skrevet 23. januar 2012 (endret) Den nyeste går mandager kl 22.30 i alle fall Nei det er sesong 6 som går på mandag sesong 7 som er den nyeste sesongen har man ikke begynt og vise i Norge enda Endret 23. januar 2012 av Corto Maltese
Gjest Macaron Skrevet 24. januar 2012 #4 Skrevet 24. januar 2012 Den nyeste går mandager kl 22.30 i alle fall Oi, jeg ante faktisk ikke at det gikk på mandag kveld, takk for opplysningen Jeg oppdaget denne serien i høst, og har blitt totalt hekta! Dette må være den beste komiserien som er laget siden Seinfeld Vurderer å kjøpe meg de gamle sesongene på DVD. Har mange episoder til gode da skjønner jeg, siden de er på sesong 7 i USA nå..!
Gjest Hannee Skrevet 24. januar 2012 #5 Skrevet 24. januar 2012 Helt utrolig hvor mye de har kopiert fra Friends. Men artig serie
Gjest Macaron Skrevet 24. januar 2012 #6 Skrevet 24. januar 2012 Helt utrolig hvor mye de har kopiert fra Friends. Men artig serie Ja, jeg er enig i at mye minner om Friends (som jeg også elsket!), men synes likevel at humoren er litt annerledes, og nesten bedre, i HIMYM
Gjest Corto Maltese Skrevet 24. januar 2012 #7 Skrevet 24. januar 2012 Oi, jeg ante faktisk ikke at det gikk på mandag kveld, takk for opplysningen Som sakt det er ikke den nyste sesongen som går på TV3. Det er sesong 6 som går der den nyeste sesong 7 ER IKKE VIST I NORGE
Gjest Corto Maltese Skrevet 24. januar 2012 #8 Skrevet 24. januar 2012 Helt utrolig hvor mye de har kopiert fra Friends. Men artig serie Det eneste som er likt er at det er en gjeng venner i New York
Gjest Raindrops Skrevet 24. januar 2012 #9 Skrevet 24. januar 2012 Jeg synes HIMYM har en helt annen stil, om jeg kan kalle det det, enn Friends har. De er jo begge bygget opp som en typisk sitcom, men bortsett fra det så ser jeg ikke de store likhetene. 5
*appifany* Skrevet 24. januar 2012 #10 Skrevet 24. januar 2012 Det er en helt annen stil, men noe kan selvfølgelig ligne, men hva slags serie har ikke kopiert en og annen spøk fra Friends? De spøker tom i serien med at det er mye bedre å drikke øl enn kaffe, pun intended, så det er en herlig serie med selvironi og mye bra humor! Har sett alle sesongene og det blir bare bedre og bedre it! 3
Gjest Macaron Skrevet 24. januar 2012 #11 Skrevet 24. januar 2012 Som sakt det er ikke den nyste sesongen som går på TV3. Det er sesong 6 som går der den nyeste sesong 7 ER IKKE VIST I NORGE Neida, skjønte det Det var derfor jeg skrev i et innlegg høyere opp at jeg har mye å se frem til på DVD hvis de er på sesong 7 i USA nå!
Gjest Hannee Skrevet 24. januar 2012 #12 Skrevet 24. januar 2012 Det eneste som er likt er at det er en gjeng venner i New York http://imgur.com/a/JuGpD Hihi
Gjest Methusalem Skrevet 9. februar 2013 #15 Skrevet 9. februar 2013 Bra serie men jeg synes de har dratt den for langt ut Er glad for at sesong 9 blir den siste og at vi endelig får vite hvem mora er.
Gjest Naria Skrevet 9. februar 2013 #17 Skrevet 9. februar 2013 Fy søren HIMYM har blitt forferdelig dårlig. De burde ha gitt seg mens de var på toppen, men som de fleste andre dro de den for langt. Heldigvis har de tatt til vettet, selv om det er for sent. 1
Gjest Funky Punk Skrevet 9. februar 2013 #18 Skrevet 9. februar 2013 (endret) Hvor mange sesonger er det snakk om at de skal lage da? Siste episoden jeg så, så viser de at Ted møtte henne i bryllupet til Barney og Robin, og det skal vel skje om bare noen episoder. --nvm, så nå at noen skrev at sesong 9 blir den siste. Da regner jeg med at 9. sesong kommer til å handle mye om Ted og dama og ender vel sikkert med et bryllup og at de flytter inn i huset han har kjøpt Endret 9. februar 2013 av Funky Punk
Adele Skrevet 10. februar 2013 #20 Skrevet 10. februar 2013 Det store spørsmålet i serien er jo hvem er moren? Etter å ha sett denne, kan vi jo konkludere med at Victoria ikke er henne. NB: Spoiler! http://www.youtube.com/watch?v=JFxIeJCmbnw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå