Gå til innhold

Erfaringer med vektklubb.no


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med medlemsskap på vektklubb.no? Hørte om det først i dag jeg så var innom å så på sidene. Virker jo ok, men er det verdt å betale for? Gir det motivasjon eller klarer man seg fint uten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du faktisk blir kjent med folk og dere jobber sammen, pusher hverandre så gir det helt klart motivasjon. Noen som går ned der, andre som ikke gjør det

Om det hjelper eller ikke spørs mest på deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ga meg mye motivasjon, fordi jeg så at det fungerte, og trengte ikke å kutte ut alt mulig som feks brød etc. Jeg fulgte ikke ukesmenyen deres, men passet kaloriene og fordelingen mellom protein/karbohydrat/fett. I tillegg til aktivitet. Gikk ned ca 1 kg i uka, noen ganger litt er, og noen ganger litt mindre. Synes det er et kjempe fint opplegg, men tror det er viktig å veie ALT man spiser, og være 100% ærlig med seg selv :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var medlem der i 3 måneder (tror jeg det var). Men det var ikke noe for meg. Det er veldig mye stress og putte inn absolutt at du spiser i løpet av en dag, jeg ble lei til slutt. Og følte det ble alt for mye fokus på mat. Jeg gikk verken opp eller ned. Men må si at jeg lærte mye om mat og kosthold, men du kan jo egentlig lese deg til den informasjonen andre plasser på nettet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det forutsetter at man orker å veie, og legge det inn etterpå..men det går egentlig veldig fort synes jeg da :) Det går an å notere ned alt i løpet av dagen, og legge inn alt om kvelden også...alt avhenger av viljen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her.

Føler det kanskje ikke er noe for meg når jeg hører at man må drive å veie alt man spiser... Jeg er egentlig ikke så veldig tilhenger av det, og vet at jeg har ganske gode kunnskaper om hva som er lurt og ikke lurt å spise etc. Av samme grunn har jeg aldri gått hos Grete Rhode siden jeg innbiller meg at der skal man drive å veie all mat + telle hver eneste kalori.

For 2 år siden gikk jeg ned 6 kg på to md bare ved å endre kostholdet litt (tallerkenmodell osv), kutte ut sjokoladen og trimme bittelitte mer. Tror kanskje jeg holder meg til deg :-)

Takk for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...