solch Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 Har møtt en fyr som jeg liker veldig godt, men kroppen min reagerer så rart mens jeg snakker med han eller ser han. På en måte er jeg veldig avslappet rundt han, men kroppen min reagerer med at jeg får et slags rødt utslett langs halsen, brystkassen, og ryggen. Ser ut som jeg er skikklig flekkete solbrent. Får det som oftest ikke i ansiktet. Tar en stund før det forsvinner også. Har aldri opplevd det slik før mens jeg har hatt følelser for noen, og tror det kan ha noe med at jeg egentlig blir VELDIG stresset rundt han fordi jeg er så utrolig forelsket. Samtidig føles det kanskje litt "galt" når jeg er i nærheten av han og er så forelsket. Fordi han er jo mer jevnaldrene med moren min enn hva han er med meg. Men samtidig føles det jo veldig rett å ha han rundt meg! Så jeg lurer på om det er det noen som har opplevd det samme, eller har tips til hvordan å stresse ned litt? Jeg føler meg egentlig ikke noe stresset rundt han, men klart, pulsen min går nok i 130.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #2 Skrevet 23. januar 2012 jeg har får det under stress, når jeg blir kåt, frustrert, egentlig de fleste sterke følelser....plagsomt... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå