AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #1 Del Skrevet 23. januar 2012 Har dere hørt noen kule ordtak som egentlig ikke finnes, men som folk har funnet på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 23. januar 2012 #2 Del Skrevet 23. januar 2012 Huh? Alle ordtak er jo noe folk har funnet på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Drue Skrevet 23. januar 2012 #3 Del Skrevet 23. januar 2012 Mye bra fitte på schtøgt schtattiv. (det betyr noe à la "fitte er fitte") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #4 Del Skrevet 23. januar 2012 'Jeg hjelper henne ikke oppi båten neste gang hun faller uti' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #5 Del Skrevet 23. januar 2012 Kom på en til. 'Jeg kan ikke lede an toget hele tiden. Jeg kan ikke være konduktør resten av livet' (om å ta initiativ med en gutt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiggins Skrevet 23. januar 2012 #6 Del Skrevet 23. januar 2012 "Når nøden er størst, er det tre uker igjen til neste lønning." Det har jeg stjålet, men jeg vil ikke si hvorfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #7 Del Skrevet 23. januar 2012 "Det er ikke så lett å vite hvor høna begynner og egget slutter." (Variant av "alt er relativt".) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solbærpiken Skrevet 29. januar 2012 #8 Del Skrevet 29. januar 2012 Hvorfor gå over bekken etter ti fugler på taket med rent mel bak øret når de små grytene også har en fugl i hånden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 29. januar 2012 #9 Del Skrevet 29. januar 2012 Det fins ikke stygt vær, bare stygge klær. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 29. januar 2012 #10 Del Skrevet 29. januar 2012 Her var det noen fisker i mosen, for å si det sånn! Eller: Her var det noen muffins i posen! Morsomt å se på Paradise Hotel til tider ja.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #11 Del Skrevet 29. januar 2012 "Du kan ikke ri 2 hester med 1 ræv!" Dr Phil sa det om en mann som ikke kunne bestemme seg for om han skulle satse på elskerinna eller kona 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrSmith Skrevet 30. januar 2012 #12 Del Skrevet 30. januar 2012 Når nøden er størst er hjelpen nærmest borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glenfarclas Skrevet 30. januar 2012 #13 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Når nøden er størst er hjelpen nærmest borte. Hehe, dette minner meg om bøkene Tristesser i utvalg: Mannen i gata blir lett overkjørt. Flere her: http://home.c2i.net/coma/GiOpp.htm Endret 30. januar 2012 av Glenfarclas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #14 Del Skrevet 30. januar 2012 Det er bedre å tisse på nissen enn å ha nissen i tissen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 30. januar 2012 #15 Del Skrevet 30. januar 2012 Det er bedre å fryse i teltet enn å telte i fryseren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cacho Skrevet 2. februar 2012 #16 Del Skrevet 2. februar 2012 Livet er ikke for amatører... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 3. februar 2012 #17 Del Skrevet 3. februar 2012 Det er bedre å tisse på nissen enn å ha nissen i tissen I samme gate: Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå