Gå til innhold

hva betydde denne drømmen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg drømte noe veldig trist i natt. Det var om en eks jeg fortsatt har kontakt med jevnlig. Jeg er usikker på om jeg har kommet over han. Vi avsluttet forholdet pga det ikke funket, men vi er fortsatt sammen som venner.

Drømmen min handlet om at han skulle dra bort for alltid. jeg gråt og klemte han helt til jeg så at han gikk ut døra.

Jeg søkte på avskjed på drømmetydning og fikk dette: Tar du avskjed med noen er dette et tegn på at du må gå videre og ikke dvele ved det gamle.

Men det som er at senere i drømmen så kom han tilbake. Hva betyr dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man drømmer som oftes om ting man har opplevd i det våkne liv om dagene, så det at du drømmer at han reiser kan være din frykt for å miste han for alltid. Eller redd for å miste kontakten med han. Trenger ikke være mer komplisert enn det. Synes ikke disse sidene som har drømmesymbol-tydninger er noe bra, ofte så stemmer det ikke i det heletatt. Bare du vet hva du tenker og føler rundt relasjoner du har og bare du kan egentlig tolke dine drømmer. Men akkurat her tror jeg nok som sagt det er din frykt for å miste han som er kjernen, og at du kanskje fortsatt føler noe for han.

Bare prøv å tolke drømmene dine ut ifra hva du tenker og grubler på i det daglige, det utløses ofte i drømmene våre. Og en annen ting, vi drømmer ofte i metaforer/bilder, det betyr at det ikke behøver å ha noe med de menneskene vi drømmer om :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...