AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 Jeg blir 18 år i år og begynner så smått å se tendenser til rynker i panna! Uæææ... Har to små streker. Vet ikke om andre enn jeg legger merke til det, men er redd for at de blir dypere og dypere. Hva kan jeg gjøre? Jeg er jo så ung! Vil ikke få gammel hud så tidlig. Og jeg soler meg omtrent aldri. Har nesten aldri tatt solarium og om sommeren sitter jeg mye inne.
Gjest Cathrine Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Jeg blir 18 år i år og begynner så smått å se tendenser til rynker i panna! Uæææ... Har to små streker. Vet ikke om andre enn jeg legger merke til det, men er redd for at de blir dypere og dypere. Hva kan jeg gjøre? Jeg er jo så ung! Vil ikke få gammel hud så tidlig. Og jeg soler meg omtrent aldri. Har nesten aldri tatt solarium og om sommeren sitter jeg mye inne. Føler deg!! Er 18 år selv og satt å søkte på emnet. Kan selv se tendenser til to sinnarynker i panna når jeg lar ansiktsmusklene hvile. Sannsynligvis rynker jeg ofte når jeg konsentrer meg, trener, eller fokuserer på noe. Håper det er det som er årsaken og at det kanskje kan bli bedre dersom jeg prøver å være mer avslappet i muskulaturen(selv om jeg da ser skikkelig grinete ut) Nei, jeg håper virkelig ikke det er tida for dette enda altså
Mamma1 Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 Dette er jo vanlige linjer som man har fra man er liten.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #4 Skrevet 8. februar 2012 Om det er reelle rynker, eller linjer man har hele livet skal jeg ikke ha noe formening om, men om det er rynker går de nok aldri bort igjen dessverre... Men det kan bremses om dere er flinke til å gi huden nok fuktighet...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå