AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 Jeg har møtt mange drittsekker i livet, som bare ville ha kosing og sex. Jeg ble praktisk talt dyttet inn i et hjørne og nesten tvangskysset (jeg klarte å snu meg vekk, slik at det bare ble på kinnet). Jeg har også blitt slengt ned i bakken osv fordi jeg ikke ville kysse. Jeg er nå altså 19 år jomfru og ukysset. Når jeg blir sammen med noen kommer han til å merke at jeg er ukysset, jeg kan vel si det til han? Hvordan kliner/kysser man? Jeg har piercing i tunga og i overleppa hvordan skal jeg gjøre det? Er det bare tapere som er ukysset i så voksen alder??
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #2 Skrevet 23. januar 2012 Altså det jeg mente var: kommer han også til å merke at jeg ikke har kyssa før? Jeg har som jeg skrevet bare møtt drittsekker helelivet, og har derfor ikke klart å kysse de. Hvis dere hadde hatt de slik ville dere ha bare kysset de da?
PulsPlus Skrevet 23. januar 2012 #3 Skrevet 23. januar 2012 Du er absolutt ingen taper. Kyssingen kommer egentlig naturlig. Hvordan det gjøres kan vell ikke beskrives mer enn at det er leppe mot leppe, tunge mot tunge. Du finner ikke fasit på hvordan et kyss skal være da det er veldig individuelt hvordan personer liker å kysse så dette er bare noe å glede seg til å prøve når du kommer dit at du ønsker dette.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #4 Skrevet 23. januar 2012 Jeg tror det merkes Når jeg kysset første gang merka jeg at det ble veldig klønete. Og det merka sikkert han også Men gikk bra, han hadde heller ikke gjort det før så
Sophia. Skrevet 23. januar 2012 #5 Skrevet 23. januar 2012 Du er absolutt ingen taper! Det kan godt være han merker at du ikke har erfaring med å kysse, men du kommer nok fort inn i det. Kyssing går helt naturlig, og det er vanskelig å forklare hvordan man skal gjøre det. Hvis du er usikker første gang, lar du bare han føre kysset. Det er ikke noe å være nervøs for, men jeg skjønner godt at du er det - jeg har vært der jeg også.
Gjest -J- Skrevet 23. januar 2012 #6 Skrevet 23. januar 2012 Er det bare tapere som er ukysset i så voksen alder? Nei, og så voksen er du heller ikke. Jeg husker faktisk selv at jeg lurte på dette spørsmålet når jeg var yngre, men saken er at det kommer veldig naturlig. Gjør det du synst følest godt. Vent gjerne litt med tunge og slapp av. Og om du har lyst å fortelle det, så hvorfor ikke? Det er ikke akkurat noe å være flau over, selv om jeg vet presset dere som er unge i dag er utsatt for.
Katarsis Skrevet 23. januar 2012 #7 Skrevet 23. januar 2012 Jeg har møtt mange drittsekker i livet, som bare ville ha kosing og sex ...Kosing? Seriøst? Kom du utfor en overgreps-koser, som dro deg inn i en mørk bakgate en natt og ga deg en skikkelig god klem? 2
solch Skrevet 23. januar 2012 #8 Skrevet 23. januar 2012 Kyssing kommer helt naturlig. Så bare slapp av. Hahahe, husker første gangen jeg klinte, syntes det var såååå kvalmt, men det kom seg fort da.
Minya Skrevet 23. januar 2012 #9 Skrevet 23. januar 2012 Kyssing er så variabelt at det kommer til å falle deg helt naturlig etter ganske kort tid. Det har heller ingenting å si hvor mye trening man har hatt, jeg har møtt folk med mange forhold bak seg som kysser som en støvsuger som slever, og folk med så og si null erfaring som kysser som en gud. Men det verste jeg vet er når de spisser leppene som om de drikker noe med sugerør. Myke lepper takk! 1
LoneWolf Skrevet 23. januar 2012 #10 Skrevet 23. januar 2012 Jeg er nå altså 19 år jomfru og ukysset. Jeg var ukysset til jeg var 19 og trodde det ville være mye mer "klæint" enn det som det faktisk var Det kommer ganske naturlig egentlig. Det sies at man kan øve seg opp ved å kysse armen sin, vet ikke om dette fungerer da, men Lykke til i et ellers labert kjærlighetsliv
Fysikeren Skrevet 24. januar 2012 #11 Skrevet 24. januar 2012 Ta det med ro så går det greit! Ikke stress og rør rundt som om du prøver å redde risengrynsgrøten fra å brenne seg fast i bunnen!
Patronus Skrevet 24. januar 2012 #12 Skrevet 24. januar 2012 Det faller deg nok naturlig når tiden er inne. Det første kysset er nok ikke avgjørende, heller kjemien. Og nei du er absolutt ingen taper. Det er tøft å stå på sitt og ikke følge ''fiskemengden''. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå