AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 Jeg er veldig motivert til å slutte å røyke og tok i dag min første Champix tablett. Har røyket i over 20 år og er storrøyker... Når jeg leser pakningsvedlegget kan en dog bli skremt livsskiten ut av... Der står om hjerteinfarkter, deperesjon, sinne, selvmordstanker, allergier, mareritt, endret adferdsmønster og jeg vet ikke hva. Er det noen her som har erfaringer med disse tablettene? Hvordan fungerte det for deg/dere?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #2 Skrevet 23. januar 2012 Jeg er veldig motivert til å slutte å røyke og tok i dag min første Champix tablett. Har røyket i over 20 år og er storrøyker... Når jeg leser pakningsvedlegget kan en dog bli skremt livsskiten ut av... Der står om hjerteinfarkter, deperesjon, sinne, selvmordstanker, allergier, mareritt, endret adferdsmønster og jeg vet ikke hva. Er det noen her som har erfaringer med disse tablettene? Hvordan fungerte det for deg/dere? TS igjen - ser ogaå at det står at man helst ikke skal kjøre bil før man vet hvordan tablettene virker på en? Dette er jo noe en skal bruke en hel md og jeg MÅ kjøre bil!
Grønt blad Skrevet 23. januar 2012 #3 Skrevet 23. januar 2012 Kjenner en som brukte tablettene for å bli røykfri, og det hjalp. Et år etter at han sluttet begynte han igjen, men han ble i alle fall røykfri av tablettene...
Sugerøret Skrevet 23. januar 2012 #4 Skrevet 23. januar 2012 les her : http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=468344&view=findpost&p=7766331 orker ikke skriver alt jeg gjorde i den tråden. Jeg er fortsatt røykfri,2år nå.Så du KAN! Ang.bilkjøring er det vel om du merker andre bivirkninger som f.eks påvirker deg slik at du ikke kan kjøre.Noen kjenner ingenting mens andre kan bli "fulle" Derfor burde du ha brukt tablettene litt så du kjenner om du blir påvirket
Mamma1 Skrevet 23. januar 2012 #5 Skrevet 23. januar 2012 Kjenner tre som har brukt det, med veldig gode resultat.
Sulosi Skrevet 23. januar 2012 #6 Skrevet 23. januar 2012 Huff, jeg en haug med problemer. Mista tretthetsfølelsen fullstendig, skikkelig trøblete mage, ble tungsindig, merket små luskende selvmordstanker ut av ingenting osv. osv. MEN, jeg hadde absolutt ikke lyst på røyk og kan si med hånden på hjertet at de virket. Desverre måtte jeg etter 2 mnd slutte på de pga jeg tålte tablettene så dårlig...og da kom jo røyken igjen da
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #7 Skrevet 23. januar 2012 Sambo ble røykfri, men fikk veldig økt matlyst i begynnelsen. Etterhvert fikk han også VELDIG sjenerende fislukt... Så ille at det ikke gikk an å være i samme rom, jeg våknet av lukten om natten.. Dermed ble kuren avsluttet. Men han røyker mye mindre, som noe godt og varig kom uansett ut av det.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #8 Skrevet 23. januar 2012 Jeg har prøvd de men sluttet da jeg ikke tålte de. Ble kvalm, dårlig og uggen. Zyban fungerer mye bedre for meg, men best effekt har e sigarett. Er fortsatt røykfri med den. lykke til!
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #9 Skrevet 23. januar 2012 Jeg har prøvd de men sluttet da jeg ikke tålte de. Ble kvalm, dårlig og uggen. Zyban fungerer mye bedre for meg, men best effekt har e sigarett. Er fortsatt røykfri med den. lykke til!
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #10 Skrevet 23. januar 2012 Jeg har prøvd de men sluttet da jeg ikke tålte de. Ble kvalm, dårlig og uggen. Zyban fungerer mye bedre for meg, men best effekt har e sigarett. Er fortsatt røykfri med den. lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå