Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med dette? Eller kanskje kjenner noen som har gjort det?

Skulle gjerne visst prisen, men er så dårlig info på den fronten på nett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant dette på nette, kanskje det er til noe hjelp :)

Cello-Gel metoden

Cello gel er en effektiv sirkulasjonsøkende og sterk behandlingsmetode. Vi ser gode resutater på cellulitt områder som har oppstått på grunn av hormonelle tilstander eller usunn livsstil. Gelens styrke tilpasses individuelt , avhengig av problemet. Den effektive virkningen ligger i de høykonsentrerte innholdsstoffene. Ingrediensene i geleen er blant annet kanel, sypress, nellik, eucalyptus, peppermynte, einer, appelsin, sitron, rosmarin, geranium, og laksekaviar ekstrakt.

Virkning

• Avgiftende

• Bedrer blodsirkulasjonen i bindevevet

• Fettforbrennende

• Reduserer cellulitter

• Reduserer strekkmerker etter graviditeter og dietter

• Oppstrammende og glattende

• Letter trykket på åreknuter og couperose

• Ved gjentatte behandlinger kan man se reduksjon av kroppsomfanget

Kontraindikasjoner

• Personer med høyt blodtrykk

• Diabetes og epilepsi

• Hjerte- og karsykdommer

• Gravide og ammende

• Allergi mot ingredienser

Informasjon Body Wrapping

1.Du må ta en allergitest (prøve på underarmen) for å se hvordan huden reagerer. Huden kan bli noe rød, og det er riktig reaksjon. Oppstår det blemmer bør du ikke ta denne behandlingen pga. allergisk reaksjon.

2.Body wrappingprogrammet er en behagelig behandling som tar ca. 1 time. Behandlingen kan kombineres med muskelstimulator.

3.Før behandlingen er det lurt å ta en tur på toalettet, da behandlingen er sterkt vanndrivende.

4.Du har på deg truse og bh, gjerne papirtruse da du kan svette en del under behandlingen.

5.Du skal ikke dusje, bade, trene eller svette i de neste 4-5 timene etter behandlingen for å oppnå maksimal effekt. Dersom du trener hardt det første døgnet etter behandlingen kan det bli for stor belastning for kroppen.

6.For et varig resultat er det viktig at du masserer inn problemområdene med hjemmebehandlingskremen, ca 10 min. morgen og kveld, de dagene du ikke går til behandling

Behandlingen egner seg best som en kur, be om mer info!!

CELLULITTEBEHANDLING OG FIGURFORMING

Konsultasjon for figurforming Gratis

LPG cellulittebehandling/Vela Smooth, 1 behandl. 750,-

Kur, 15 behandlinger 10 500,-

Lymfedrenasje apparat, 30 min 400,-

Lymfedrenasje manuell, 30 min 400,-

Muskelstimulator, 45/60 min 500,-/700,-

UCW Bodywrapping, pr gang 1700,-

Bodywrapping gel, 60 min 850,-

Ved kjøp av kurer gis redusert pris.

Vacuumbehandling m/termografbilde, 1 gang, 700,-

påfølgende 550,-

AKUPUNKTUR

http://www.hudpleieklinikken.no/Kroppsbehandlinger/innpakning.html

Skrevet

tenkte mer på laser som man får utført på hudklinikker. Kaster ikke bort mer penger på kremer som lover gull og grønne skoger dessverre.

• Liker 3
Skrevet

Det må jo bli opp til deg ;) Jeg hadde en venninne som jobbet på en hudklinikk, der de fjernet celulitter, strekkmerker osv. Hun valgte å bruke krem på seg selv, funket hundre ganger bedre enn laseren. Men er kanskje forskjellig fra person til person.

Skrevet

Jeg brukte noen tusenlapper på laser av den sorten som ikke gir synlige "skader" av behandlingen, men som skal gi bedring på litt lengre sikt. Det er mange år siden, og jeg har merkene enda. De har nok bleknet litt med tiden, men det gikk ikke fortere i den tiden jeg prøvde laser. Angrer pengebruken. :sjenert:

Gjest Kvikklunsj
Skrevet

Jeg hat prøvd "alt". Det er ingenting som fungerer. Hverken før, under eller etter svangerskapet ;-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Vet du ikke tror på kremer osv, men hvis du går inn på blivakker.no og søker på strekkmerker så kommer det veldig mange produkter opp som er testet osv.. Bruker en av kremene selv og har bestilt en ny nå, ser og kjenner positiv endring !

Er denne jeg bruker nå : http://www.blivakker.no/product/hudpleie/kropp/bodylotion-og-kremer/3/BAB0069/babor-body-line-thermal-firming-body-lotion-200ml

Det står ingenting om strekkmerker på siden, men gjør det i bruksanvisning som følger med. Har brukt den i fire dager nå og de er tydelig bleket og mindre groper. Anbefaler deg å prøve den. Er jo liksom ikke verdens dyreste krem heller, hvis den ikke skulle funke på deg. Bare påfør kveld og morgen, og pass på å massere det godt inn på merkene :)

Skrevet

det er desverre ingenting som fjerner strekkmerker. kanskje noe kan dempe de litt, men det går ikke å fjerne strekkmerker med laser...

Skrevet

det er desverre ingenting som fjerner strekkmerker. kanskje noe kan dempe de litt, men det går ikke å fjerne strekkmerker med laser...

når merkene er så dype groper at "de blekner med tiden" ikke har noe for seg, så er laser det eneste som har sjangs til å hjelpe.

Jeg har ypperlige gener, da ingen kvinner i min familie to ledd bak har fått strekkmerker, 16 barn til sammen.

Jeg spiser laks 2-3 ganger i uken. Upåklagelige blodprøver. Smører med vitamin e olje. Tar tran/omega 3,6,9 hver dag.

Strekkmerkene kom i uke 38. Ferdig med det.

Skrevet

Vet du ikke tror på kremer osv, men hvis du går inn på blivakker.no og søker på strekkmerker så kommer det veldig mange produkter opp som er testet osv.. Bruker en av kremene selv og har bestilt en ny nå, ser og kjenner positiv endring !

Er denne jeg bruker nå : http://www.blivakker.no/product/hudpleie/kropp/bodylotion-og-kremer/3/BAB0069/babor-body-line-thermal-firming-body-lotion-200ml

Det står ingenting om strekkmerker på siden, men gjør det i bruksanvisning som følger med. Har brukt den i fire dager nå og de er tydelig bleket og mindre groper. Anbefaler deg å prøve den. Er jo liksom ikke verdens dyreste krem heller, hvis den ikke skulle funke på deg. Bare påfør kveld og morgen, og pass på å massere det godt inn på merkene :)

takk for tipset!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...