Gjest 89-modell Skrevet 23. januar 2012 #1 Del Skrevet 23. januar 2012 Er det noen som vet hvordan man skal gå frem for å søke billån? Jeg er if ast jobb, vil ikke bruke BSU på billån, men har BSU i banken til boliglån. Ingen lån nå. 23 år. Skal kun ha billån på 30000,- Hvor bør jeg søke og må man ha egenkapital på vanlig lite billån? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 23. januar 2012 #2 Del Skrevet 23. januar 2012 Hei. Det spørs nok fra bank til bank. Min bank har ingen krav om EK på bilkjøp, fordi bilen i seg selv er sikkerhet nok. Det er også et ganske lite beløp du vil låne, så jeg tror ikke du vil ba problemer med å få låne 30 000 uten EK dersom du har fast inntekt. Vær obs på at det koster 1000kr ofte (noen steder 500 og noensteder 1500) å opprette ett lån. Så om bilen koster 30 000 så må du kanskje låne litt mer eller ha litt ekstra i bakhånd. Dette informerer de deg om i banken. På et såpass lite lån så spiller det nok ikke noen enorm renteforskjell fra bank til bank - der ville jeg brukt min faste bank som jeg har sparekonto/BSU osv i og de kan se at jeg er til å stole på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå